جزئیات دو توافق هیات مدیره خانه سینما با وزاری کار و ارشاد

پس از برگزاری مراسم نوروزی، نشستی در دفتر هیأت مدیره و مدیر عامل خانه سینما و با حضور علی جنتی وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی و دکتر علی ربیعی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی صورت گرفت.

به گزارش حوزه سینما باشگاه خبرنگاران؛ آتیلا پسیانی سخنگوی هیأت مدیره خانه سینما اعلام کرد:علی جنتی در پاسخ به سؤال هیأت مدیره     خانه سینما در مورد مشکلاتی که در مسیر تولید مشترک با کشوری های خارجی برای سینماگران ایرانی( اعم از فیلم های سینمایی و آثار مستند) وجود دارد اظهار داشتند که از این پس کلیه کارهایی که با مشارکت  تهیه کنندگان و فیلمسازان ایرانی تولید می شود، مجوز خود را از سازمان سینمایی اخذ خواهند کرد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این زمینه به مواضع حمایتی آن وزارتخانه و ارتباط فرهنگی و سینمایی با سایر کشورهای اشاره کرد و فعالیت فیلمسازان را در این حوزه از اهداف و برنامه های  وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برشمرد.

پسیانی همچنین با اشاره به درخواست هیأت مدیره خانه سینما از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص مشکلاتی که برای هنرمندان و سینماگران در زمینه مراجعه به شعب سازمان تأمین اجتماعی وجود دارد افزود: دکتر ربیعی تأکید کردند که در اولین فرصت شعبه ای ویژه برای اهالی سینما و سایر رشته های هنری معرفی خواهد شد و با تخصیص این حوزه، هنرمندان از سهولت بیشتری برای انجام امور مربوط به بیمه خود، برخوردار می شوند .

آتیلا پسیانی در خاتمه ایمیل سخنگوی هیأت مدیره خانه سینما را به آدرس sokhangoo@khanehcinema.ir را جهت مزید استحضار همکاران محترم رسانه ای اعلام کرد و خواستار شد که سر دبیران و خبرنگاران محترم حوزه سینما در رسانه های گروهی، مشخصات، تلفن، فکس، ایمیل، و نام رسانه خود را به این ایمیل ارسال نمایند تا منبعد اخبار مکتوب هیأت مدیره از این طریق برای آنان ارسال شود.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار