دبیر فدراسیون ناشنوایان:

منتظر موافقت کتبی فدراسیون جهانی کشتی هستیم

مهران تیشه گران اظهار داشت: فدراسیون ناشنوایان پس از دریافت موافقت کتبی فدراسیون جهانی کشتی ضرباتی ایران را به کشورهای جهان اطلاع رسانی می کند.

منتظر موافقت کتبی فدراسیون جهانی کشتی هستیممهران تیشه گران دبیر فدراسیون ناشنوایان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: میزبانی ایران در مسابقات جهانی کشتی ناشنوایان قطعی شده است این موضوع مورد تایید مسئولان جهانی قرار گرفته است فدراسیون ناشنوایان پس از دریافت موافقت کتبی از سوی فدراسیون جهانی، میزبانی  ایران را به کشورهای جهان اطلاع رسانی می کند.
 
وی ادامه داد: مسابقات جهانی کشتی آزاد و فرنگی ناشنوایان اردیبهشت ماه 95 در تهران برگزار می شود تاکنون تعداد تیم ها مشخص نشده است با توجه به تجارب گذشته در مسابقات بیش از 30 تیم از جهان شرکت می کنند.
 
تیشه گران افزود: پیش از بازدید نماینده فدراسیون جهانی کشتی ناشنوایان از امکانات کشورمان، قرار بر اعزام تیم ملی جوانان و نوجوانان کشتی فرنگی و ناشنوایان  به گرجستان بوده است، خوشبختانه امکانات ایران مورد تایید قرار گرفته است و از این رو مسابقات در سه رده نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در بخش فرنگی و آزاد در کشورمان برگزار می شود.
 
انتهای پیام/

برچسب ها: فدراسیون ، ضربات ، کشتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار