نتایج کشتی گیران رده های سنی پایه رضایت بخش است؛

نوربخش: برای بهترین عنوان در بزرگسالان تلاش می کنیم

مدیر تیم های ملی کشتی فرنگی ناشنوایان گفت: با توجه به زمان محدودی که برای آماده سازی تیم داشتیم عملکرد فرنگی کاران نوجوان و جوان در رقابت های جهانی رضایت بخش بود.

نوربخش: برای بهترین عنوان در بزرگسالان تلاش می کنیمناصرنوربخش در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران   در خصوص وضعیت فنی رقابت های کشتی قهرمانی ناشنوایان جهان در تهران اظهار داشت: در هر صورت باتوجه به اینکه برای دومین سال است که رقابت های جهانی ناشنوایان در دو رده سنی نوجوانان و جوانان هم برگزار می شود شاید سطح کمی رقابت ها در این دو رده سنی پایین بود اما به لحاظ کیفیت تیم های حاضر شرایط خوبی داشتند و رقابت کشتی گیران ما با روس ها بسیار نزدیک و جذاب بود.

وی افزود: شرایط در رده سنی بزرگسالان به علت سابقه بیشتر مسابقات به طور حتم متفاوت خواهد بود کما این که سال گذشته ما هیچ مدال طلایی نگرفتیم که این موضوع نشان دهنده سطح بالای رقابت ها در این رده سنی است.

نوربخش در خصوص کسب عنوان نایب قهرمانی تیم های نوجوانان و جوانان ایران در این رقابت ها گفت: فارغ از نتیجه،خوشحالیم از این که توانستیم ظرف سه ماه با حداقل امکانات و توجهات در هر دو رده سنی برخلاف اکثر کشورها که نفرات کاملی نداشتند در تمامی اوزان نماینده داشته باشیم، در هر صورت عنوان نایب قهرمانی نیز با توجه به مدت زمانی که وقت گذاشتیم و وضعیت سختی که برای آماده ساختن تیم داشتیم رضایت بخش است هرچند که اعتقاد دارم اگر شرایط ذهنی ملی پوشان آماده تر بود به خصوص در رده جوانان می توانستیم روی سکوی قهرمانی نیز قرار بگیریم.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی ناشنوایان با اشاره به رقابت های بزرگسالان عنوان کرد: همان طور که گفتم سطح فنی رقابت های بزرگسالان بسیار بالا خواهد بود و ما کار سختی پیش رو داریم اما با توجه به شرایط موجود با همه توان برای کسب بهترین عنوان تلاش می کنیم.

گفتنی است تیم های ملی کشتی فرنگی نوجوانان و جوانان کشورمان در رقابت های قهرمانی ناشنوایان جهان که روزهای 12 و 13 اردیبهشت ماه در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار شد پس از تیم روسیه به عنوان نایب قهرمانی رسیدند.

انتهای پیام/  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار