شیرزاد:جایگاه مان را با شایستگی حفظ کردیم

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان ناشنوا گفت: ملی پوشان توانستند برای دومین بار عنوان نایب قهرمانی مسابقات جهانی را بدست آورند.

مسلم شیرزاد در گفتگو با خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ،عنوان کرد: کشتی گیران تیم ملی از سطح صفر شروع کردند و در اردوها کشتی را آموختند اما با این وجود توانستند مقابل حریفان صاحب نام خود خوب ظاهر شوند و برای دومین بار نایب قهرمان جهان شوند.

وی افزود: خوشحالم که فقط با هفت ماه تمرین توانستیم عنوان نایب قهرمانی کشتی فرنگی نوجوان جهان را حفظ کنیم و کمبود ها و مشکلات باعث افت تیم ملی نشد و ملی پوشان با غیرت خود ازعنوان شان دفاع کردند و با اختلاف کم هشت امتیاز با روسیه دوم شدند.

شیرزاد ادامه داد: سطح مسابقات بسیار خوب بود و با وجود اینکه تعداد تیم ها در این رده کم بود اما شاهد کیفت بالایی در مسابقات بودیم.البته تیم های روسیه و ترکیه با آمادگی بالایی در این رقابت ها حاضر شدند و مبارزه با آنها کار سختی بود که خوشبختانه ملی پوشان ما توانستند نکات فنی را که آموخته بودند بر روی تشک پیاده کنند.

وی در خصوص مشکلات تیم ملی گفت: امیدوارم مسئولین توجه بیشتری به این رشته داشته باشند تا بتوانیم تیم کشتی را در تمام رده ها قوی تر کنیم و تعداد ورزشکاران را افزایش دهیم تا با نگرانی کمبود ملی پوش وارد مسابقات نشویم و کادر فنی از این نظر گزینه های زیادی برای انتخاب داشته باشند.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی ناشنوایان در پایان خاطر نشان کرد: از حمایت های فدراسیون کشتی و ناشنوایان تشکر می کنم و امیدوارم هرچه سریعتر مشکلات مالی برطرف شود تا تیم های ملی با انگیزه بیشتری وارد رقابت ها شوند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار