گزارش/

از شایعه تا واقعیت /خودروسازان خریداران جدید استقلال و پرسپولیس

واگذاری دو تیم تهرانی در سالهای اخیر همواره با شایعات زیادی همراه بوده است اما هم اکنون که در حال نزدیک شدن به مزایده سوم و شاید نهایی هستیم خبرها وشایعات زیادی از جمله حضور خودروسازان برای مالک شدن تیم دیگری در لیگ برتر به گوش می رسد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران،واگذاری دو تیم استقلال و پرسولیس چند سالی است که بر سر زبان ها افتاده و از نیمه دوم بهمن ماه این تصمیمات به مرحله اجرا رسید.

اما با ناکامی واگذاری ها در 27 بهمن و 19 اسفند ماه شرایط برای خرید متقاضیان تسهیل شد به گونه ای که صاحبان تیم لیگ برتر نیز با رعایت ضوابط میتوانند صاحبان این دو تیم مطرح باشند.

علاوه بر تغییر در شرایط واگذاری بازار شایعات برای ورود افراد سرشناس حقیقی و حقوقی در این باره گرم است و هر روز سخن از ورود فردی تازه به میان می آید  تا جایی که در روزهای اخیر احتمال حضور شرکت های خودروسازی و پیشکسوتان  پای میز مزایده وجود دارد.

حسن زمانی،رئیس کارگروه نظارت بر واگذاری سرخابی ها در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران در خصوص اعلام آمادگی افراد برای این مزایده گفت: هدایتی(صاحب امتیاز استیل آذین) و سیاسی(مدیر عامل سابق باشگاه پرسپولیس) برای خرید پرسپولیس و شرکت های خودروسازی برای خرید استقلال اعلام آمادگی کرده اند که در صورت برنده شدن و احراز صلاحیت آنها توسط هیئت واگذاری می توانند به عنوان صاحبان این دو تیم به حساب آیند.

همچنین سید جعفر سبحانی مشاور رئیس سازمان خصوصی سازی در این باره گفت:اسامی ارائه دهندگان پاکت و میزان مبلغ آنها تا روز برگزاری مزایده نزد سازمان خصوصی سازی محرمانه می ماند و امکان اعلام آن وجود ندارد.

این در حالی است که پیگیری ما از شرکت های خودروسازی چندان مطابقتی با اظهارات مسئولان سازمان خصوصی سازی ندارد و شرکتی همچون ایران خودرو این مسئله را کاملا رد کرده و اعلام کرد با داشتن تیم لیگ برتری پیکان،حضور این شرکت در مزایده منتفی است.

گفتنی است چهارشنبه 26 فروردین اولین روز چاپ آگهی مزایده سرخابی ها در روزنامه های کثیرالانتشار بوده و تقاضاکنندگان تا 8 اردیبهشت ماه فرصت دارند به سازمان خصوصی سازی مراجعه کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار