ذوالفقاری: ما تراکتور سازی هستیم، پشتمان گرم است

سرپرست تیم فوتبال تراکتور سازی گفت: با توجه به اینکه در هر بازی با غایبان زیادی رو به رو هستیم اما شرایط به گونه‌ای است که برای هر بازیکن غایب جایگزین مناسب داریم.

ذوالفقاری: ما تراکتور سازی هستیم، پشتمان گرم استایوب ذوالفقاری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در خصوص وضعیت تیم اظهار داشت:‌ شرایط تیم بسیار خوب است و بازیکنان بعد از باخت در مقابل تیم سپاهان توانسته‌اند با تمرینات منظم از شرایط آمادگی جسمانی خوبی برخوردار شوند و از لحاظ روحی و روانی در شرایط بسیار خوبی قرار گیرند.

وی درباره مصدومان و محرومان تیم اظهار داشت: فردین عابدینی به دلیل مصدومیت و سعید‌‌ آقایی، فرشاد احمد زاده و خالد شفیعی بازیکنانی هستند که به دلیل محرومیت نمی‌توانند تیم همراهی نمایند.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه در هر بازی ما غایبان زیادی رو به رو هستیم اما شرایط به گونه‌ای است که برای هر بازیکن غایب جایگزین خوبی داریم و می‌توانیم بازی خوبی را به نمایش بگذاریم.

ذوالفقاری تصریح کرد:‌ مسئولان باشگاه تصمیم گرفتند که بلیت دیدار تراکتورسازی و سایپا رایگان اعلام شود تا هواداران با حضور پر شور خود تیم را مورد حمایت قرار دهند البته هواداران در هر حال تیم را مورد حمایت قرار می‌دهند.

وی افزود: تیم سایپا نیز با وجود جلالی مربی توانمند توانسته عملکرد خوبی را از خود به اجرا بگذارد اما امیدوارم عملکرد تیم ما از آن‌ها بهتر باشد و بتوانیم 3 امتیاز دیدار را کسب کنیم تا همچنان در کورس قهرمانی باقی بمانیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار