حکیمی‌پور در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران:

عده‌ای پوزیشن حزبی ندارند ولی می‌توانند برای وحدت اصلاح‌طلبان مفید باشند

رئیس کمیته استان‌های شورای هماهنگی جبهه اصلاحات با بیان اینکه کل تیپ اصلاحات بیشتر از این است که در احزاب اصلاح‌طلب شاهد آن هستیم،گفت:عده‌ای پوزیشن حزبی ندارند ولی از وجاهت مردمی برخوردارند و می‌توانند برای وحدت اصلاح‌طلبان مفید باشند.

عده‌ای پوزیشن حزبی ندارند ولی می‌توانند برای وحدت اصلاح‌طلبان مفید باشنداحمد حکیمی‌پور رئیس کمیته استان‌های شورای هماهنگی جبهه اصلاحات در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، پیرامون نوع سازوکار عملیاتی این کمیته برای انتخابات مجلس دهم، اظهار کرد:هر استانی سازوکار خاص خودش را دارد که ما در آن ورود نخواهیم کرد و گروه‌های اصلاح‌طلب در هر جایی که باشند، می‌توانند برای خودشان شورای هماهنگی تشکیل دهند.

وی در ادامه افزود: ما باید به شوراهای هماهنگی سطح کشور کمک کنیم که در سازوکار این شورا قرار بگیرند. 

حکیمی‌پور با بیان اینکه کل طیف اصلاحات بیشتر از آن است که در احزاب اصلاح‌طلب شاهد هستیم، عنوان کرد: عده‌ای پوزیشن حزبی ندارند ولی از وجاهت مردمی برخوردارند و می‌توانند برای وحدت اصلاح‌طلبان مفید باشند.

دبیرکل حزب اراده ملی در پایان تأکید کرد: در حال فراهم کردن بستری برای شنیده‌شدن همه صداها هستیم و در همین راستا از همه شخصیت‌های حقیقی و حقوقی که با جریان اصلاح‌طلبی سمپاد دارند، دعوت به همکاری خواهیم کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار