«یداله صمدی» در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

عید فطر بهترین زمان برای اکران «پدر آن دیگری» است

کارگردان «پدر آن دیگری» گفت: عید فطر بهترین زمان برای اکران فیلم است اما طبق دستورات شورای صنفی عمل می‌کنیم.

"یداله صمدی" کارگردان فیلم "پدر آن دیگری" در گفتگو با خبرنگار سینما باشگاه خبرنگاران در خصوص زمان اکران این فیلم گفت: این فیلم در حدود چند ثانیه اصلاحیه داشت که آن را انجام دادیم و با مدارک لازم برای گرفتن پروانه نمایش ارائه داده‌ایم.

 وی افزود: دوست داشتیم اکران این فیلم در نوروز باشد که این اتفاق رخ نداد اما اگر عید فطر یا حتی زودتر فیلم اکران شود کار دلخواه ما انجام شده است. با تمام این تفاسیر ما طبق دستورات شورای صنفی نمایش عمل کرده و فیلم را اکران می‌کنیم.

صمدی بیان کرد: زمان فیلم با تیتراژ و آغاز پایان آن 110دقیقه است و بدون کم کردن زمان فیلم اکران می‌شود.

گفتنی است؛ داستان این فیلم درباره جوانی به نام شهاب است که در بیستمین سالروز تولدش با دیدن عکس‌هایی از دوران کودکی خاطرات آن روزها را در نظر می‌گذراند. او در دوران کودکی برای مقابله با بی توجهی خانواده و سرکوفت‌های پدرش تصمیم می‌گیرد صحبت نکند، از همین رو تا سن مدرسه همگان گمان می‌برند که شهاب خنگ و عقب افتاده است و قادر به تکلم نیست  تا اینکه روزی مادربزرگ پی به راز شهاب می‌برد.

در فیلم "پدر آن دیگری" بازیگرانی چون "حسین یاری" ، "هنگامه قاضیانی" ، "بنفشه صمدی" ، "مریم سعادت" ، "افشین نخعی" ، "رامونا شاه‌" ، "سعید کریمی" ، "اکبر عبدی" ، "جمشید مشایخی" ، "ثریا قاسمی" ، "فریده سپاه منصور" ، "شمسی فضل اللهی" ، "محمد ابهری" ، "مهدیار عزیزی" ، "پارسا مشیری" ، "سینا محمدی فر" ، "آروند کریمی"  ایفای نقش می‌کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار