وقتی که سخنان «جلیلی» تهدیدی بر بیکار شدنش می‌شود

مراسم اختتامیه نخستین جشنواره فیلم کوتاه «سما» شب گذشته با حاشیه هایی همراه بود که مرور آن خالی از لطف نیست.

به گزارش خبرنگار سینما باشگاه خبرنگاران؛ مراسم اختتامیه نخستین جشنواره فیلم کوتاه سما شب گذشته با حاشیه هایی همراه بود که مرور آن خالی از لطف نیست. 

این مراسم با 40 دقیقه تأخیر آغاز شد از نکات جالب توجه سخنان احسان علیخانی مبنی بر اصرار هرچه بیشتر او در خصوص تشویق میهمانان بود به گونه ای که ابوالفضل جلیلی هنگامی که برای سخنرانی به جایگاه آمد او را بی حال خطاب کرد و مشکل را از علیخانی دانست. 

احسان علیخانی وجه تمایز این جشنواره با سایر جشنواره ها را 2 نکته دانست اول آنکه این جشنواره به مناسبت شهید مرتضی آوینی برگزار شد و دوم از آن حضور عوامل بسیار جوان دانست. 

با حضور یافتن ابوالفضل جلیلی به روی جایگاه سالن از حرف ها و شوخی های او به شوق آمدند چرا که او انسانی کاملا روراست بود و نکته جالب آنجاست که خودش هم برایش عجیب بود که چرا مشهور نشده است و در جایی هم گفت:« من خودمم هم فیلم هایم را نمی بینم می دانم که شما هم نمی بینید».

جلیلی در این مراسم نیز دست از حرفهای سیاسی برنداشت و از کار نکردن در دولت قبلی سخن گفت وبا تشویق زیادی در پایان حرف هایش مواجه شد و خودش به میهمانان گفت: دوست ندارم از کار بیکار شوم و بعد از آن احسان علیخانی ایشان را مورد خطاب قرار داد و گفت با کارهایی که شما امشب کردید تا 2 سال دیگر هم بیکارید. 

از حاشیه های دیگر این مراسم شاسی خراب تخته ای بود که بر رویش تصویر مجتبی راعی کشیده شده بود و به همین خاطر یکی از عوامل برنامه مدت زیادی مسئول گرفتن آن شده بود. 


انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار