حمیدرضا سیاسی هیچ علاقه‌ای به عدم همکاری با باشگاه پرسپولیس ندارد و همچنان راغب است به عنوان مدیرعامل کارش را با پرسپولیس ادامه بدهد.

سیاسی همچنان گزینه مدنظر وزارت ورزش
به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، وزارت ورزش و جوانان هم بی میل نیست تا همچنان با سیاسی همکاری کند چرا که نه مثل هدایتی چشم به خرید پرسپولیس دارد و کمک‌هایش را بهانه‌ای برای خرید پرسپولیس می‌کند و نه مثل شرکت پشتیبان پرسپولیس اهداف خاص خود را دارد.

سیاسی مدیر متمولی است که دوست دارد فقط مدیر عامل بماند و شهرت مدیرعاملی او را از تامین هزینه‌ها نترسانده و این چنین است که با وجود چندین ماه حبس همچنان علاقمند به همکاری با باشگاه پرسپولیس به عنوان مدیرعامل است اما ماندن وی در این پست چندین مانع و مشکل ایجاد می‌کند.

اول اینکه در حال حاضر سیاسی با قید سند آزاد شده است و شکایت آن شرکت پشتیبان به قوت خود باقی است. در صورتی که سیاسی نتواند رضایت آن شرکت را جلب کند باید به اوین باز گردد.

دوم اینکه نژادفلاح و هدایتی به عنوان مدیران قانونی فعلی پرسپولیس هیچ علاقه‌ای به همکاری و ماندن سیاسی در مجموع پرسپولیس ندارند و تهدید کردند که اگر پای سیاسی به باشگاه باز شود قید همکاری با این مجموعه را خواهند زد که این موضوع باعث ترس و وحشت وزارتی‌ها شده است چرا که در این مقطع به هیچ عنوان از ترس هواداران قدرت جابه‌جایی و تغییر نژادفلاح را ندارند.

صحبت‌های سیاسی هم در نوع خود جالب است که بیان کرده قانونی مدیرعامل پرسپولیس است و برای تعیین تکلیف به وزارتخانه می‌رود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار