فرمانده ناجا:

تقویت روحیه اسلامی در بین کارکنان نیروی انتظامی/ توجه به قرآن همراه با ولایت و عترت

فرمانده ناجا با بیان اینکه تقویت روحیه اسلامی کارکنان نیروی انتظامی با شتاب هرچه بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرد، افزود: تفکرات داعش نشان می‌دهد که از قرآن فاصله گرفته‌اند.

تقویت روحیه اسلامی در بین کارکنان نیروی انتظامی/ توجه به قرآن همراه با ولایت و عترتبه گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، سردار حسین اشتری فرمانده ناجا صبح امروز یکشنبه در پنجمین همایش تکریم حافظان و دست اندر کاران طرح سراسری قرآن کریم اظهار کرد: تعداد قابل توجهی از کارکنان، سربازان و بازنشستگان نیروی انتظامی در برنامه‌های قرآنی شرکت کرده و عدد قابل ملاحظه‌ای نیز از افراد حافظ قرآن هستند.

وی افزود: انشالله باید سعی کنیم فعالیت‌های قرآنی را در نیروی انتظامی توسعه دهیم و تقویت روحیه اسلامی – مسلمانی را با شتاب بیشتری انجام دهیم. در نیروی انتظامی بحث سیانت از کارکنان و تقویت روحیه انقلابی – اسلامی را رهبر معظم انقلاب تاکید کرده‌اند و در صورتی که بخواهیم این منویات را هرچه بهتر عملیاتی کنیم، باید از قرآن تمسک بجوییم.

وی با اشاره به اینکه قرآن را با عترت می‌خوانیم، بیان داشت: برخی کشورها در پرداخت به ظواهر قرآن از ما جلوتر هستند ولی تکفیری‌ها در آن‌ها شکل گرفته و به اسم قرآن جنایات بزرگی را انجام می‌دهند.

سردار اشتری گفت: تفکرات داعش نشان می‌دهد که چقدر این افراد از قرآن فاصله گرفته‌اند و هرکسی تعبیر خودش را از قرآن داشته است، همچنین عترت و ولایت را در قرآن در نظر نگرفته است.

وی تاکید کرد: ما قرآن را با ولایت، عترت و خواندن عصمت و طهارت می‌خواهیم. اگر به آیه‌های قرآن به خوبی توجه کنیم، دنیا و آخرت ما آباد می‌شود.

وی در پایان با بیان اینکه در قرآن وظیفه فرد در قبال خانواده، همسایه و نحوه قول دادن، وفای به عهد و آداب معامله نشان داده شده است، خاطرنشان کرد: خیر دنیا و آخرت در عمل به قرآن حاصل می‌شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: انتظامی ، ناجا ، اشتری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار