رئیس اداره سلامت منطقه2 به باشگاه خبرنگاران خبر داد:

برگزاری جشنواره غذا سالم و ارگانیک در منطقه 2

رئیس اداره سلامت منطقه 2 از برگزاری جشنواره غذا سالم و ارگانیک در این منطقه خبر داد.

عباسعلی عباسی رئیس اداره سلامت منطقه 2 در گفت گو با خبرنگار شهری باشگاه خبرنگاران، با اشاره به هفته سلامت در ستارخان اظهار کرد: شهرداری منطقه 2 همزمان با هفته سلامت با برپایی دهکده سلامت در ستارخان آماده ارائه خدمات بهداشتی، پزشکی به شهروندان شمال غرب تهران است.

وی تصریح کرد: اداره سلامت منطقه 2 با توجه به شعار هفته سلامت، ایمنی غذا به منظور ظروف گیاهی یک بار مصرف، استفاده از محصولات ارگانیک، استفاده از محصولات غذایی سالم و آموزش کاشت گیاهان دارویی و میوه‌های سالم و طبیعی آماده ارائه خدمات به شهروندان در غرفه‌های مواد غذایی ارگانیک در دهکده سلامت به شهروندان است.

عباسی افزود: همزمان با هفته سلامت، برنامه‌های متنوع آموزش با هدف سلامت شهروندی در خانه‌‌های سلامت، مراکز آموزشی و فرهنگی اجرا می‌شود.

وی به برگزاری همایش و کارگاه‌های آموزشی در سرای محلات اشاره کرده و گفت: برگزاری همایش پیاده‌روی و مرحله دوم کمپین آسمان آبی زمین پاک در شمال غرب تهران اجرا می‌شود.

عباسی با اشاره به ارائه خدمات پزشکی رایگان به شهروندان تأکید کرد و افزود: ارائه خدمات مشاوره سلامت و تغذیه رایگان، توزیع بروشورهای مرتبط با سلامت،‌ برگزاری مسابقات ورزشی و ارائه خدمات به کودکان و زنان سرپرست خانوار از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده در این جشنواره است.

رئیس اداره سلامت منطقه 2 در پایان گفت: این جشنواره با داشتن 40غرفه و با شعار ملی همدلی، همزبانی جهت ارتقا عادلانه سطح سلامت از یک الی 7 اردیبهشت ماه در پارک ستارخان و با هماهنگی و حضور سازمان آتش‌نشانی، ستاد مدیریت بحران و همچنین تشکل‌ها و کانون‌های مردمی همچون کانون سالمندان، خیرین برپا می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار