با حضور رئیس مرکز پژوهش‌ها، جمعی از نمایندگان مجلس و معاون انرژی اتمی برگزار شد؛

نشست کارگروه هسته‌ای مرکز پژوهش‌های مجلس با موضوع بررسی ابعاد فنی «بیانیه سوئیس»

نشست کارگروه هسته‌ای مرکز پژوهش‌های مجلس با موضوع بررسی ابعاد فنی بیانیه سوئیس با حضور رئیس این مرکز، معاون روابط راهبردی و امور مجلس سازمان انرژی اتمی، و جمعی از نمایندگان مجلس برگزار شد.

نشست کارگروه هسته‌ای مرکز پژوهش‌های مجلس با موضوع بررسی ابعاد فنی «بیانیه سوئیس»به گزارش حوزه پارلمان باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی، نشست کارگروه هسته‌ای مرکز پژوهش‌های مجلس با موضوع بررسی ابعاد فنی بیانیه سوئیس با حضور کاظم جلالی رئیس مرکز پژوهش‌‌های مجلس، بهروز کمالوندی معاون روابط راهبردی و امور مجلس سازمان انرژی اتمی، منصور حقیقت‌پور نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، مهدی دواتگری و عباسعلی منصوری آرانی از اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس و کارشناسان و صاحب‌نظران در مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

بنابراین گزارش؛ در این نشست کمالوندی معاون روابط راهبردی و امور مجلس سازمان انرژی اتمی به تشریح ابعاد فنی مذاکرات هسته‌ای و بیانیه سوئیس پرداخت و به سوالات مطرح شده در این خصوص پاسخ داد.

شایان ذکر است؛ کاظم جلالی رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس و جمعی از نمایندگان عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی نیز در این نشست نظرات و پرسش‌‌های خود را در خصوص ابعاد فنی بیانیه سوئیس را بیان کردند.

گفتنی است؛ در این نشست جلال دهقانی فیروزآبادی سرپرست معاونت‌ پژوهش‌های سیاسی-حقوقی، محمد قاسمی معاونت پژوهش‌های اقتصادی، مهدی ذوالفقاری مدیر گروه امنیتی دفاعی و احمدی معین دبیر کارگروه هسته‌ای و سایر کارشناسان دفتر سیاسی، حقوقی و اقتصادی به طرح مباحث کارشناسی و سوالات پرداختند.

شایان ذکر است؛ برگزاری این جلسات با هدف دستیابی به تصویری روشن‌تر از مذاکرات هسته‌ای و نیز ارائه تحلیل‌ها و گزارش‌های کارشناسی به نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی صورت می‌پذیرد.

انتهای پیام/ 
برچسب ها: مرکز ، پژوهش ، مجلس ، بیانیه ، سوئیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار