واکنش پسر قلعه نویی به چپ کردن پورشه‌ای که سندش به نام اوست + عکس

صبح روز دوشنبه طی یک تصادف مرگبار در اتوبان همت تعدادی از هموطنان کشته و مجروح شدند که به دنبال انتشار این خبر، خبر دیگری در صدر شبکه‌های اجتماعی مبنی بر اینکه پسر امیر قلعه نویی یکی از سرنشینان خودرو پورشه بوده نیز منتشر شد.

واکنش پسر قلعه نویی به چپ کردن پورشه‌ای که سندش به نام اوست + عکس
به گزارش سرویس فضای مجازی باشگاه خبرنگاران؛ صبح روز دوشنبه ۹۴/۰۱/۳۱ طی یک تصادف مرگبار در اتوبان همت تهران ۶ نفر از هموطنان کشته و مجروح شدند.

پس از انتشار این خبر شبکه‌های اجتماعی پر شد از شایعه‌ای مبنی بر اینکه پسر امیر قلعه نویی جزء یکی از سرنشینان خودرو پورشه بوده است.

در پی انتشار این خبر در شبکه های اجتماعی،هوتن قلعه نویی پسر امیر قلعه نویی که در سلامت کامل به سر می برد در واکنش نسبت به این خبر گفت:خودرویش را به شخص دیگری فروخته و چون هنوز کارهای نقل و انتقال سند را انجام نداده است باعث شده تا این شایعه به وجود بیاید.

او در این باره به نسیم گفت:خوشبختانه این حادثه برای من اتفاق نیافتاده و  من سالم هستم؛هرچند فرد فوت شده در سانحه تصادف دوست صمیمی ام بوده و از این ماجرا خیلی ناراحت هستم.

وی ادامه داد:ماشینی که تصادف کرده مدتی قبل برای من بود که آن را به دوست صمیمی ام فروخته بودم ام از آنجایی که خیلی ها می دانستند آن ماشین متعلق به من بوده،تصور کردند من در این تصادف بوده ام.



انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
amir
۱۳:۲۰ ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۴
Kashke man e charkheshro dashtam
Japan
ناشناس
۱۶:۱۴ ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴
از پول بیت المال به اینجاها رسیدن...
همین الان اقای قلعه نویی از باشگاه دولتی استقلال چقدر دریافت میکند که پسرش ماشین میلیاردی دارد؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۹ ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴
بله امیرخانها که این همه منت سر ملت میذارن از کجا به اینجاها رسیدن