بخشایش در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران:

طرح مسئله «پول‌های کثیف» در خط تبلیغات و انتخابات است

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: احساس می‌کنم مسئله «ورود پول‌های کثیف به انتخابات» شعاری است ولی ما از بررسی آن استقبال می‌کنیم و امیدواریم دولتمردان مستند صحبت کنند.

طرح مسئله «پول‌های کثیف» در خط تبلیغات و انتخابات است
احمد بخشایش در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران در مورد طرح مسئله پول‌های کثیف از سوی وزارت کشور گفت: در هر سطحی باید با فساد مبارزه کنیم.

وی افزود: نهادهای سازمان‌مندی در کشور مثل سازمان بازرسی، دیوان محاسبات و... وجود دارد که باید آن‌ها جلوی فساد را بگیرند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: فکر می‌کنم گروهی در کشور پیدا شده و مرتب می‌خواهد بحث ورود پول‌های کثیف به انتخابات را پمپاژ کند، بالاخره انتخابات بدون پول نمی‌تواند برگزار شود.

وی افزود: دولتمردان در مبارزه با فساد با به طور جدی وارد عمل شوند.

نماینده اردستان تصریح کرد: این که دولتمردان بگویند پول کثیف وارد انتخابات شده است باید مستند باشد.

وی ادامه داد: این که آقای رحمانی‌فضلی مسئله ورود پول‌های کثیف به انتخابات را مطرح کرده‌اند، احساس می‌کنم در خط تبلیغات انتخابات است چرا که پیشتر در دیوان محاسبات بوده و باید جلوی دزدی‌ها را می‌گرفت.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار داشت: احساس می‌کنم گروهی در کشور تشکیل شده که می‌خواهد مدیران ما را متهم کند.

وی افزود: احساس می‌کنم مسئله «ورود پول‌های کثیف به انتخابات» شعاری است ولی ما از بررسی آن استقبال می‌کنیم و امیدواریم دولتمردان مستند صحبت کنند.

بخشایش در پایان گفت: عده‌ای به دنبال دوقطبی کردن جامعه بین اصلاح‌طلبان و اصولگرایان هستند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار