حاجیلو: تغییر کادر فنی استقلال دردی را دوا نمی‌کند

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: مشکلات تیم استقلال با تغییر کادر فنی حل نمی‌شود تمامی اعضای مجموعه در وضعیت تیم دخلیل بوده‌اند.

حاجیلو: تغییر کادر فنی استقلال دردی را دوا نمی‌کندبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اصغر حاجیلو در گفتگو با رادیو در خصوص نتایج اخیر تیم استقلال اظهار داشت: دو، سه روز اخیر در سایت‌های مختلف مصاحبه‌هایی از پیشکسوتان فوتبال به خصوص آنهایی که در استقلال زحمت کشیدند را دیدم که علیه امیر قلعه‌نویی، نوع بازی و نتایجی که بدست آوردند انتقاد کردند. اعتقادم این بود که الان نباید به انتقاد دست زد. وقتی نمی‌توانیم با صحبت کردن کاری را درست کنیم نباید مسائل حاشیه‌ای برای تیم بوجود بیاوریم که کادر فنی و باشگاه درگیر شوند.
 
وی بیان کرد: با تغییر کادر فنی مشکلات بهتر نمی‌شود. باید بودجه و برنامه وجود داشته باشد باید یگویم که همه می‌دانند که من فقط یک پیراهن پوشیدم و آن هم پیراهن استقلال بود و به نظر من اگر اوضاع و احوال استقلال عوض شده مدیر فنی افشارزاده و هیئت مدیره که نتوانسته در این مدت منابع مالی به دست آورد و حساب مالی را حفظ کند دخیل بوند بازیکنانی که به تعهداتشان عمل نکردند و خودشان کم کاری کردند و مجموعه برنامه مرتب نداشته است. قلعه نویی یک نفر است ولی قهرمانی برای همه مجموعه است و شکست‌ها باید تقسیم شود. آوردن عنایتی به استقلال هر آدمی می‌داند چه معنایی دارد.
 
حاجیلو تصریح کرد: انگیزه‌ای که باید بازیکنان داشته باشند مثل بازیکنان تراکتور وسپاهان و آن مدیریتی که باید باشد نیست عنایتی را آوردند این مهمه 4 گل می‌زند اما متأسفانه بازیکنان جذاب ما که هر کدام قراردادشان چند رقمی است توان فنی خود را به نمایش نمی‌گذارند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.