شهرداری منطقه یک در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

بیش از 28 پروژه اصلی در منطقه یک در حال انجام است

شهردار منطقه یک گفت: بیش از 28 پروژه اصلی ویژه در منطقه یک در حال انجام است.

مجتبی یزدانی، شهردار منطقه یک در گفت‌وگو با خبرنگار شهری باشگاه خبرنگاران ، با اشاره به انجام بیش از 28 پروژه اصلی و ویژه در حال اجرا در منطقه یک اظهار کرد: بیش از 28 پروژه اصلی و ویژه در منطقه یک در حال کار است که در اولویت برنامه‌های سال جاری قرار دارند و بازدیدهای میدان از این پروژه‌ها به منظور سرعت بخشی و بررسی وضعیت اجرایی با حضور مدیریت شهری منطقه یک آغاز شده است.

وی در ادامه گفت: تکمیل سراها محلات دزاشیب، قیطریه، زعفرانیه، رودخانه شهرک نفت،ورزشگاه حضرت زهرا (س)، مسجد‌الرضا (ع)،باغ کامرانیه ساماندهی دود دره‌ها،احداث سوله‌های بحران، اسکان کارگری، توسعه شبکه معابر درون شهری از پروژه‌های مهم در حال اجرا و تکمیل است.

یزدانی تصریح کرد: ادامه احداث خیابان 35 متری شهید افتخاری، احداث و تکمیل باند کندروی بزرگراه شهید صیاد شیرازی از برنامه‌های اجرایی است و امسال این پروژه‌ها با هدف ساماندهی ترافیک محدوده شرقی منطقه هرچه سریعتر به نتیجه می‌رسد.

وی افزود: بودجه بندی سال 94 بر اساس نیاز‌های محلی و تامین سرانه‌ها است و شهرداران نواحی سرانه‌های محلی را مشخص و کمبود‌های محلی را اعلام کنند تا بر اساس آن‌ها برنامه ریزی بودجه انجام شود.

یزدانی اظهار کرد: احداث و توسعه بوستان و تفریحگاه‌ها، ایجاد مسیر جدید حفاظتی ارتفاعات 1800 و رود دره‌ها نیز با جدیت دنبال و نیاز هر یک از رود دره‌ها جداگانه بررسی وضرورت سنجی می‌شود و توسعه بوستان دربند نیز با اتصال باغ ملک شماره یک به گلابدره انجام می‌شود. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار