شهرداری منطقه 18 تهران،‌با اشاره به اینکه کارخانه‌ها و صنایع آلاینده مشکلات زیادی را برای یک شهر بوجود می‌آورند گفت: باید جلوی فعالیت کارخانه هایی که باعث بوجود صنایع آلاینده را می‌شوند بگیرند و با آنها برخورد جدی کنند.

مسئولان باید جلوی فعالیت کارخانه‌های آلاینده را بگیرندبه گزارش خبرنگار شهری باشگاه خبرنگاران ، وحید نوروزی شهرداری منطقه 18 تهران، درمراسم اختتامیه سومین جشنواره مشکات که امروز (شنبه) در تالار ایوان شمس با حضور جمعی از مسئولان شهری برگزار شد با بیان اینکه شهر ما شهر موش ها نیست و جای انسان‌ها است اظهار کرد: باید با کارخانه ها و صنایع آلاینده برخوردی اجتماعی شود. 

وی ادامه داد:  مسئولانی که باعث بوجود آمدن مشکلات زیست محیطی برای شهر می‌شوند خود باید آنها را ساماندهی کنند و مسئولیت و تعهد اجتماعی داشته باشند. 

نوروزی با بیان اینکه کارخانه ریخته‌گری آلودگی‌های بسیاری را برای مردم به وجود می آورد تصریح کرد: منافع اقتصادی یک کشور نباید جایگزین منافع مردم شود، زیرا که اینها همه کوتاه مدت‌اند و تنها کسی که می تواند برای یک جامعه مهم و حائز اهمیت باشد داشتن محیط زیست سالم است. 

شهردار منطقه 18، یادآور شد مسئولان باید جلوی فعالیت کارخانجاتی که باعث آلودگی شهر می شوند را بگیرند به این منظور که یک کارخانه خودرو ساز حق ندارد خودروی بی‌کیفیت را به مردم جامعه تحویل دهد. 

 وی با تاکید بر اینکه شهروندان یکی از عوامل مهم برای از بین رفتن موجودات مضر شهری هستند یادآور شد: متاسفانه آمار کنونی موش‌ها در پایتخت بسیار زیاد  است و مسئولان باید به دنبال راه حلی برای کاهش آن باشند و همچنین شهروندان باید با در اختیار قرار ندادن غذا به این موش‌ها جلوی رشد آنها را بگیرند. 

وی ادامه داد: موش‌ها انتقال دهنده بیماری به شهروندان هستند و اگر جلوی رشد آنها گرفته نشود خطرات زیادی را به همراه خواهند داشت. 

نوروزی با اشاره به کمپین آسمان آبی و زمین پاک افزود: با تفکیک زباله از مبدا می توانیم جمعیت موش‌های شهرمان را کاهش دهیم و شاهد یک شهری زیبا برای زندگی باشیم. 

شهرداری منطقه 18 تهران در پایان تصریح کرد: امیدوارم شهروندان تهرانی شهرداری تهران را در اجرای کمپین آسمان آبی و زمین پاک کمک کنند و با رفتارهای اخلاق مدارانه بتوانند باعث بوجود آمدن یک شهر آرام برای زندگی باشند. 

انتهای پیام/
 
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار