مهاجران در گفتگو با باشگاه خبرنگاران عنوان کرد

ادامه کاهش قیمت میوه‌های نوبرانه/ هر کیلو گوجه درختی 25 هزار تومان

رئیس اتحادیه میوه و سبزی تهران با اشاره به کاهش قیمت میوه‌های نوبرانه در بازار گفت: هر کیلو گوجه درختی و چغاله بادام باکیفیت و مرغوب 25 هزار تومان قیمت دارد.

ادامه کاهش قیمت میوه‌های نوبرانه/ هر کیلو گوجه درختی 25 هزار تومانحسین مهاجران در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران؛ با اشاره به کاهش قیمت میوه‌های نوبرانه در بازار گفت: هر کیلو گوجه درختی و چغاله بادام باکیفیت و مرغوب 25 هزار تومان قیمت دارد.

رئیس اتحادیه میوه و سبزی تهران افزود: همچنین هر کیلو چغاله بادام درشت و گوجه درختی ریز بین 10 تا 12 هزار تومان به فروش می‌رسد که این رقم باید به 4 تا 5 هزار تومان برسد.

وی گفت: هر کیلو طالبی نیز با کاهش قیمت به 2 هزار و 500 تومان تا هزار و 500 تومان رسیده است.

مهاجران ادامه داد: هر کیلو سیب و پرتقال خوب در بازار 5 هزار تومان، موز 4 هزار و 500 تا 4 هزار و 700 تومان و گوجه‌فرنگی 800 تا هزار و 500 تومان به فروش می‌رسد.

وی تصریح کرد: هر کیلو کیوی بین هزار و 500 تا 5 هزار تومان و هر کیلو خیار بین 2 هزار تا 2 هزار و 500 تومان به فروش می‌رسد.

رئیس اتحادیه میوه و سبزی تهران ادامه داد: هر کیلو سیب‌زمینی نو 800 تومان و هر کیلو سیب‌زمینی کهنه 500 تومان و هر کیلو پیاز خوب 800 تومان و پیاز ریز نیز کیلویی 600 تومان قیمت دارد.

انتهای پیام/
برچسب ها: میوه ، نوبرانه ، قیمت ، کاهش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۱۴:۳۵ ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۴
پرفسور! !!!علت ارزان شدن اینه که این میوه ها الان دیگه نوبرانه محسوب نمیشن.....هر میوه برای یه مدت کوتاهی نوبرانه محسوب میشه.....
Japan
ناصر
۱۲:۵۳ ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۴
شاهكار كردند.مردم كيلويي 1000 تومنش رو هم نميتونن بخرند .شما ميگيد 25000 تومن ارزون شد؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۲۱:۲۸ ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۴
مرد حسابی چغاله بادام 1000 تومان یعنی بی انصافی در حق باغدار تازه اگر کیلویی 10 هزار تومان هم باشد برای باغدار اقتصادی نیست به دلیل اینکه از دو واسطه عبور می کند تا دست مردم می رسد یعنی از باغدار می خرند کیلویی 2000 تومان ومی فروشند ده هزار تومان.چون چغاله یک پنجم بادام وزن دارد.
Iran (Islamic Republic of)
مهم نیست
۱۲:۳۲ ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۴
چه ارزانی شگفت انگیزی!!!!!!!!!!!!!!!!
آخرین اخبار