بنیاد کلینتون در اظهارنامه مالیاتی مرتکب اشتباه شده است

بنیاد کلینتون اذعان کرد در اظهارنامه مالیاتی خود مرتکب خطا شده است.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از  خبرگزاری فرانسه، بنیاد کلینتون -- که به «بیل کلینتون»، رئیس جمهور پیشین آمریکا و همسرش «هیلاری کلینتون» وزیر امور خارجه پیشین این کشور تعلق دارد-- به وجود خطاهایی در اظهارنامه مالیاتی خود اذعان کرد. 

بر اساس این گزارش، روزنامه نیویورک تایمز به متن کتابی دست یافته است که «Clinton Cash» نام داشته و تلاش می‌کند کلینتون‌ها را به ثروت اندوزی شخصی متهم کند. 

 نویسنده این کتاب، به ویژه از بیل کلینتون انتقاد کرده و اظهار می‌کند هنگامی که هیلاری وزیر امور خارجه دولت اوباما بود، همسرش در خارج از کشور سخنرانی کرده و از این محل دستمزدهای خوبی به جیب زده است. 

همچنین در زمان تصدی هیلاری کلینتون بر وزارت امور خارجه آمریکا، برخی دولت‌ها و شرکت‌های خارجی که منافعی در واشینگتن داشتند، کمکهای مالی در اختیار بنیاد کلینتون قرار دادند. 

به دنبال درج این مطلب در پایگاه اینترنتی نیویورک تایمز، مورا پالی -- مدیر بنیاد کلینتون -- روز یکشنبه اذعان کرد این موسسه با در آمیختن کمک‌های دریافتی از دولت‌ها و دیگر منابع مالی، در تنظیم اظهارنامه مالیاتی مرتکب اشتباه شده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار