هانی‌زاده در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران:

ادعای مقابله جنگنده F-35 با سامانه S-300 بلوف نظامی و احمقانه/کوچکترین هجمه‌ای مساوی با نابودی اسرائیل است

کارشناس ارشد مسائل جهان عرب و غرب آسیا گفت: اظهارات ژنرال صهیونیست درباره احتمال استفاده از جنگنده F-35 برای مقابله با سامانه‌های S-300 یک بلوف نظامی است و مصرف داخلی دارد.

"حسن هانی‌زاده" کارشناس ارشد مسائل جهان عرب و غرب آسیا در گفت‌وگو با خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران؛ درباره اظهارات اخیر صهیونیست‌ها مبنی بر درباره احتمال استفاده از جنگنده F-35 برای مقابله با سامانه‌های S-300 و اقدام احتمالی نظامی در آینده اظهارداشت: اظهارات ژنرال صهیونیست درباره احتمال استفاده از جنگنده " F-35 " برای مقابله با سامانه‌های " S-300"  یک بلوف نظامی است و مصرف داخلی دارد.

رژیم صهیونیستی در یک منطقه 360 کیلومتری شکست خورد 

وی با اشاره به شکست رژیم صهیونیستی در جنگ غزه و امکانات انبوهی که به کار بردند، یادآور شد: رژیم صهیونیستی در یک منطقه 360 کیلومتری شکست خورد و چگونه می‌تواند در برابر قدرت نظامی ایران ایستادگی کند و این رژیم از توان جمهوری اسلامی آگاه است و هرگونه ماجراجویی مساوی با نابودی صهیونیست‌هاست.

گنبد آهنین نتوانست امنیت پایدار برای صهیونیست‌ها تأمین کند

کارشناس ارشد مسائل جهان عرب و غرب آسیا با اشاره به توان موشکی مقاومت خصوصاً حماس و جهاد اسلامی و شکست سامانه گنبد آهنین در برابر توان موشکی حماس، خاطرنشان کرد: گنبد آهنین نتوانست امنیت پایدار برای صهیونیست‌ها تأمین کند و این اظهارنظرها کاملاً احمقانه است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار