باید حرمت ها گرامی داشته شود/شورا پشتوانه مدیریت شهری است

عضو شورای شهر گفت: برداشت جامعه خبری از جمله منتشر شده مبنی بر توهین به اعضای شورای شهر اشتباه بود،باید حرمت ها گرامی داشته شود.

باید حرمت ها گرامی داشته شود/شورا پشتوانه مدیریت شهری استبه گزارش خبرنگار شهری باشگاه خبرنگاران، احمد مسجد جامعی عضو شورای شهر در ادامه جلسه علنی امروز با اشاره به مسئله پیش آمده در چند روز گذشته که برداشت‌های متفاوتی از آن شده بود، اظهار کرد: یک گزارشی از جانب منبع رسمی با این محتوا که بعضی‌ها فکر گفتار فساد دارند و به دنبال طرح نمایش هستند تا خود را مطرح کنند، از یک پایگاه خبری مبنی بر توهین به یکی از اعضای شورا منتشر شد که این خود باعث ایجاد تنش در چند روز گذشته شده است.

وی افزود: ما مرجع گزینش نیستیم و آنچه که گفته شده،برداشت نامناسبی از جانب رسانه هاست که بازتاب‌های متفاوتی را از سوی خبرگزاری‌های متفاوت و اعضا پس از انتشار این خبر شاهد بودیم.

وی با اشاره به برداشت نامناسب از این گفتار تصریح کرد: این گفتار در روزنامه مبنی بر توهین به اعضای شورای شهر مطرح شده و در 5 روز گذشته رسانه‌ای شد و در سایت خود سازمان ذیربط نیز به آن اشاره شده و بعد از آن شورا نسبت به این مسئله عکس العمل نشان داد.

وی در ادامه گفت: باید حرمت‌ها گرامی داشته شود و این جمله که "بعضی‌ها فکر و گفتار فساد دارند" ادبیات آقای قالیباف نیست و همچنین اعضای شورا نیز چنین ادبیاتی ندارند و باید حرمت ها رعایت شود.

مسجد جامعی در ادامه گفت: شورا پشتوانه مدیریت شهری است و باید به نحوی رفتار کنیم که ادبیات متناسب تر با ادبیات مدیران ارشد باشد و حرمت خودمان را حفظ کنیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: اا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار