پاسخ گویی آقای معاون در نیمه شب

معاون اجرایی رئیس جمهور در صفحه اینستاگرام خود به سوال یکی از کاربران فضای مجازی در باره فرهنگیان پاسخ داد.

به گزارش سرويس فضاي مجازي باشگاه خبرنگاران،محمد شریعتمداری معاون اجرایی رئیس جمهور در صفحه اینستاگرام خود از پاسخ گویی مجازی در ارتباط با موضوع فرهنگیان خبر داد.

وی که نشان داده در صفحه مجازی خود بسیار فعال است متن زیر را در صفحه خود منتشر کرد.

پاسخى در نيمه شب به سؤالى بجا در باره فرهنگيان عزيز

متأسفانه هر چه بگويم بي شباهت به حرفهاى كليشه اى تكريم لسانى از معلمان نيست و من از آن اكراه دارم.اما در مقام احترام به سؤال يكى از بازديدكنندگان صفحه خودم در اينستاگرام عرض مي كنم كه مفتخرم سى وپنج سال شريك زندگى و رفيق راهم يكى از معلمان سخت كوش آموزش و پرورش است و از نزديك با سلوك و زندگى معلمان آشنا و به مشكلات آنها تا حدودى واقفم.

وی در ادامه افزود:از اين كه سياستهاى آموزشى كشور و روش هاى اداره آموزش و پرورش كشورمان از دير باز به گونه اى بوده است كه متأسفانه روز به روز بسيارى ازمعلمان كشورمان را از شغلشان رويگردان ساخته طوری كه نميتوانند در دل به آن افتخار كنند به شدت ناراحتم.

پاسخ گویی آقای معاون در نیمه شب

شریعتمداری با بیان اینکه  به تدریج آرزوی معلم شدن در میان نوجوانان و جوانان كشور کم شده است تصریح کرد:از اينكه مطالبات معوق معلمان،بيمه ناكافى،حقوق غير مكفى خصوصاً براى مردانى كه متكفل خانوار هستند امروز زندگى را براى طبقه اى كه حال و آينده فرزندان اين ملت در گرو نشاط،انگيزه و اميد آنهاست سخت و دشوار ساخته به شدت غمگينم و در حد خود با مشاركت در تصميم سازيها تلاش ميكنم تا شرايط را تعيير دهم .

وی اظهار داشت:اطمينان دارم دل رئيس اين دولت دكتر روحانى در گرو حل اين مشكلات است. او اصلاح و تعالى فرهنگ و جامعه را در بهبود وضع نظام آموزشى كشور با الويت از فضاهاى آموزشى پايه و ابتدائى كشور مي داند و به همين علت اميدوارم با گشايش در وضع در آمدهاى عمومى كشور او بعنوان سكاندار كشتى و بالاترين مقام اجرائى كشور پس از مقام رهبرى بتواند موجبات بهبود اوضاع را فراهم كند.

معاون اجرایی رئیس جمهور در پایان خاطر نشان کرد:به نوبه خود از صميم دل بر دستان مهربان و پر عطوفت و انسان ساز معلمان عزيز كشورم بوسه ميزنم و در مقابل عظمت روح اين طبقه والا سر تعظيم فرود مى آورم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.