هاشمی مطرح کرد:

احتمال الکترونیک برگزار شدن انتخابات امسال در استان تهران

استاندار تهران با اشاره به در پیش بودن دو انتخابات مهم مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی، از احتمال الکترونیکی برگزارشدن انتخابات در سطح استان تهران خبر داد.

احتمال الکترونیک برگزارشدن انتخابات امسال دراستان تهرانبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، سید حسین هاشمی استاندار تهران در جلسه شورای اداری شهرستان اسلامشهر با تاکید بر اینکه دولت بدنبال فراهم ساختن همه زمینه‌ها برای برگزاری انتخابات سالم، باشکوه، عزتمند و بدون حاشیه در هفتم اسفندماه سال جاری است، اظهار کرد: در صورت الکترونیکی برگزار شدن انتخابات بویژه در استان تهران و کلانشهرها دیگر هیچ شائبه ای وجود نخواهد داشت.

وی با بیان اینکه امانت داری، صیانت از آرای مردم و رعایت بی طرفی توسط مجریان انتخابات همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری بوده گفت: در صورت تامین هزینه‌های لازم از سوی وزارت کشور انتخابات آتی در استان تهران الکترونیکی خواهد بود که این امر باعث رفع هرگونه شائبه می‌شود.

استاندار تهران با اشاره به اهمیت ایجاد شور و نشاط و فضای باز سیاسی در جامعه جهت حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رای افزود: همه تشکل‌های سیاسی که در درون نظام بوده و پروانه فعالیت دارند، می‌توانند آزادانه جلسات و همایش‌های خود را برگزار کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه امروز دنیا در مقابل عظمت ملت ایران سر تعظیم فرود آورده، به مذاکرات عزتمندانه تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان با 1+5 اشاره کرد و گفت: امروز ما در این مذاکرات با 32 کشور قدرتمند دنیا در حال مذاکره هستیم و بی تردید با رهنمودهای مقام معظم رهبری، تلاش و همت شبانه روزی دولتمردان و مقاومت و ایستادگی هموطنانمان، ملت ایران پیروز نهایی این مذاکرات خواهد بود.

هاشمی همچنین با اشاره به افزایش بودجه شهرستان اسلامشهر در سال 93 نسبت به سال 92 افزود: این رشد چند برابری آن هم با وجود کاهش 50 درصدی قیمت نفت، نشان از برنامه‌های موفق دولت در حوزه اقتصاد و مدیریت کشور دارد.

وی با بیان اینکه صندوق بین المللی پول در گزارشی کاهش نرخ تورم در کشورمان با وجود تحریم‌ها را به یک معجزه تشبیه کرده، ادامه داد: کنترل و کاهش تورم و ایجاد ثبات در قیمت ارز آرامش روانی قابل توجهی را در جامعه ایجاد کرد.

استاندار تهران همچنین با اشاره به فرا رسیدن نهم اردیبهشت ماه و روز شوراها، این پارلمان محلی و منطقه‌ای را نماد مردم‌سالاری دینی در کشور دانست و گفت: اعضای شوراهای شهر و روستا با رعایت قانون و عزت نفس بالا و پرهیز از منافع شخصی، گروهی و جناحی از فرصت بدست آمده برای خدمت صادقانه به مردم استفاده کنند.

وی همچنین با اشاره به وجود تفاهم، تعامل و همدلی در بین مسئولان شهرستان اسلامشهر تصریح کرد: این موارد باعث شده تا هیچ مشکل خاصی در این شهرستان مشاهده نشود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار