ندیمی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد

تامین مالی یکی از راه‌حل‌های مشکلات بازار سرمایه

عضو کمیسیون اقتصادی گفت: بازار سرمایه برای رشد و رونق نیازمند ایجاد ایده‌های جدید، تامین مالی، جلوگیری از افزایش واردات، رونق صادرات و مدیریت مصرف است و می‌توان با توجه به این نکات کمبود بازار را پوشش دهیم.

مصاحبه پنجشنبه کار شود/تامین مالی یکی از راه‌حل‌های مشکلات بازار سرمایهابوذر ندیمی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، درخصوص بازار سرمایه گفت: عدم ایده پروری بازار سرمایه باعث شده تا این بازار نتواند جایگاه اصلی خود را در اقتصاد کشور داشته باشد.

وی تاکید کرد: بازار بورس برای بازگشت به دوران رونق و طلایی گذشته باید از صفر و با سرمایه‌گذاری بر روی پروژ‌ه‌ها شروع کند.

ندیمی ادامه داد: سرمایه ‌گذاری بازار سرمایه بر روی صنایع و کسب در‌آمد از این طریق می‌تواند به رشد آن کمک کند.

عضو کمیسیون اقتصادی در توضیح اهمیت بازار سرمایه تاکید کرد: بازار سرمایه نمایانگر و وارث صنعت کشور است و باتوجه به قابلیت‌های این بازار می‌توان شاهد رشد آن بود.

وی با اشاره به جو موجود در بازار سرمایه اظهار داشت: بازار سرمایه برای رشد و رونق نیازمند ایجاد ایده های جدید، تامین مالی، جلوگیری از افزایش واردات، رونق صادرات و مدیریت مصرف است و می‌توان با توجه به این نکات کمبود بازار را پوشش دهیم.

ندیمی با بیان تاثیر کاهش نرخ سود بانکی بر روند بازار سرمایه گفت: با کاهش نرخ سود بانکی می توان انتظار سرازیر شدن نقدینگی به سمت بازارهای سرمایه‌گذاری من جمله بازار سرمایه داشت و از این طریق در انتظار بهبود شرایط بود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۸ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۴
بابا بیخیال با 2درصد کاهش ؟ پولهایی که توی بانک خوابیده اند با 2درصد کاهش حتی بالش زیر سرشان را هم تکان نمی دهند فضایی فکر میکنی ها !
Iran (Islamic Republic of)
سيدمحسن
۱۱:۲۴ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۴
اگرتمام نمادهاى بورسى وفرابورسى بازشوندودرتمام شعب بانك هاسبدسهام عرضه شودوصندوق سرمايه گذارى پرريسك آن وقت برآيندمثبت آن دربورس وتوليدراخواهيدديد
آخرین اخبار