عابدینی: در مزایده ابهامی وجود ندارد

ناظر پیشکسوتان پرسپولیس در جلسه مزایده 2 باشگاه استقلال و پرسپولیس گفت: شیوه پرداخت شرکت‌کنندگان در مزایده باید یکسان باشد.

عابدینی: در مزایده ابهامی وجود نداردبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، امیر عابدینی پیش از شروع جلسه مزایده در جمع خبرنگاران گفت:‌ من به عنوان ناظری از سوی پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس در این جلسه شرکت کردم. تا این لحظه دغدغه‌ای برای برگزاری این مزایده وجود ندارد و همه چیز مرتب است اما برخی از مشاوران صحبت‌هایی را مطرح کردند که شائبه‌برانگیز است.

وی ادامه داد: من در اینجا شنیدم که گفته‌اند شیوه پرداخت به دو صورت می‌تواند باشد واریز به حساب سپرده و ارائه فیش و شیوه دوم پرداخت نقدی در حالیکه طبق قانون شرایط برای شرکت کنندگان در مزایده باید یکسان باشد.

عابدینی گفت: از طرف کمیته پیشکسوتان فوتبال در این جلسه حاضر شدم و در کنار نماینده هدایتی هستم. تا به حال هیچ ابهامی در مزایده ندیده ام پیشنهادی که هدایتی داده معقول و منطقی می‌باشد و امیدوارم در این مزایده سالم برنده شوم.

وی ادامه داد: به دلیل صداقت در رفتار و در عملکرد به این جلسه افتخار می‌کنم و پاکی رفتار را در مزایده دیدم. امیدوارم که با قیمت مناسب این 2 باشگاه به خریداران واگذار شوند و این برای فوتبال کشورمان مبارک باشد. با تمامی پاکت‌ها با حساب و کتاب بررسی شد و هر خریداری که پاکتش دارای نقص مدارک بوده از لیست مزایده خارج شده و البته من از اینکه نامی از فردی یا شرکتی ببرم معذورم اما یکی از پاکت‌ها فیش واریزی نداشته است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.