خبرهایی از باشگاه پرسپولیس

تلاش نژادفلاح برای اعطای پست به کریمی/ تقدیر کانون هواداران از سازمان لیگ

نژادفلاح قائم‌مقام باشگاه پرسپولیس تمام تلاشش را می‌کند تا به علی کریمی در این باشگاه مسئولیت بدهد.

تلاش نژادفلاح برای اعطای پست به کریمی تقدیر کانون هواداران از سازمان لیگ
به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران نژادفلاح علاقه زیادی به همکاری با پیشکسوتان پرسپولیس دارد بر این اساس قصد دارد که هر طور شده آنها را درگیر مسائل باشگاه کند وی درتازه‌ترین اقدام خود قصد دارد با اعطای مسئولیتی به علی کریمی وی را درگیر مسائل فنی یا اداری باشگاه کنند.

پیش از این شنیده‌ها می شد کریمی امکان دارد به عنوان یکی از اعضای کادر فنی کنار دست برانکو بنشیند اما این اتفاق رخ نداد تا نژاد فلاح به فکر پست دیگری برای علی کریمی باشد.

*تبریک باشگاه پرسپولیس به افشین پیروانی

پس از انتخاب سرمربی سابق پرسپولیس به عنوان مدیر اجرایی تیم ملی فوتبال محمد حسین نژاد فلاح طی تماسی با پیروانی این مسئولیت را به وی تبریک گفت و برای وی و تیم ملی آرزوی موفقیت کرد.

*خانزاده در حال تنظیم نامه عذرخواهی

شنیده‌ها حکایت ازآن دارد خانزاده نزد باقری رفته و اظهار ندامت کرده است و از او خواسته وساطت کند تا محرومیتش بخشیده شود. بر طبق شنیده‌ها کریم باقری از او خواسته طی بیانیه‌ای از هواداران فوتبال عذرخواهی کند تا بلکه او بتواند به وسیله وساطت ندامت نوشتن بیانیه‌ قدمی در جهت رفع محرومیت او بردارد.

*تقدیر کانونه هواداران باشگاه پرسپولیس از سازمان لیگ

مهدی تاج اعلام کرد که تماشای بازی پرسپولیس مقابل بنیادکار رایگان است و هواداران بدون پرداخت هزینه این بازی را تماشا کنند کانون هواداران این باشگاه از سازمان لیگ قدردانی کرد.

*برپایی اردوی سرخپوشان در هتل المپیک

سرخپوشان برای برپایی اردو امروز به هتل المپیک می‌روند. همچنین نژادفلاحیان هم امشب به اردوی پرسپولیس می‌رود. گفتنی است تیم فوتبال پرسپولیس روز جمعه ساعت 18 به مصاف پیکان می‌رود.

*پرداخت مطالبات بازیکنان قبل از بازی با پیکان

نژاد فلاحیان در تلاش است قبل از بازی با پیکان بخشی از مطالبات بازیکنان را پرداخت کند. بر این اساس نژاد فلاحیان مذاکره‌ای با سازمان لیگ انجام داد تا مبلغی را از این سازمان بگیرد.

*اعتراض باشگاه پرسپولیس به حکم محرومیت خانزاده

باشگاه پرسپولیس نسبت به حکم محرومیت 9 ماهه خانزاده و تعلیق سوشا مکانی ازسوی کمیته اخلاق اعتراض کرد. گفتنی است باشگاه پرسپولیس و خانزاده بعد از یک هفته از صدورحکم می‌توانند نسبت به حکم صادره اعتراض کنند. به هر حال باید دید تغییری در حکم صادره بعد از اعتراض باشگاه پرسپولیس و خانزاده صورت می‌گیرد یا نه!

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سالار
۱۲:۲۶ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۴
میخواد از محبوبیت کریمی استفاده کنه برای انتخابات مجلس رای جمع کنه ولی فکر نکنم کریمی تو دامش بیفته