با اختصاص 200 ميليارد ريال؛

بيمارستان جديد حضرت ولی‌عصر (عج) شهرستان لامرد ساخته می‌شود

مراسم آغازین ساخت پروژه بیمارستان جایگزین 120 تختی حضرت ولیعصر (عج) در شهرستان لامرد امروز با حضور وزیر بهداشت، مسئولین دانشگاهی و استانی فارس برگزار شد.

به گزارش گروه علمي باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی (وب د ا)؛  200 میلیارد ريال اعتبار برای ساخت این بیمارستان تخصیص و مصوب شده است كه طي  2 سال آینده ساخته شود.

بیمارستان جدید حضرت ولی‌عصر (عج) با 120 تخت خواب پیش‌بینی شده است که پس از احداث، جایگزین ساختمان فعلی این بیمارستان خواهد شد.

 وزیر بهداشت همچنین با حضور در بیمارستان حضرت ولی عصر (عج ) از بخش‌های مختلف این مرکز بازدید کرد و چگونگی ارایه خدمات به بیماران را مورد بررسی قرار داد.

ساختمان فعلی بیمارستان حضرت ولی عصر (عج) لامرد دارای سه بلوک ساختمانی، با مساحت 60هزار مترمربع و زیربنای 12هزار مترمربع است.

این بیمارستان در حال حاضر دارای بخش‌های متعددی چون داخلی، اطفال، زنان و زایمان، جراحی عمومی، گوش و حلق و بینی، ارتوپدی، رادیولوژی، اتفاقات، دیالیز، پایگاه بهداشتی، تالاسمی، فیزیوتراپی، تست ورزش، اتاق عمل، اندوسکوپی، سونوگرافی، آزمایشگاه، سی سی یو و ان آی سی یو است.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار