وزیر راه و شهرسازی:

افتتاح بزرگراه شیراز - جهرم تا چند ماه آینده

بزرگراه شیراز - جهرم تا چند ماه آینده به بهره برداری می رسد .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شیراز؛ وزیر راه و شهرسازی امروز با حضور در شهرستان جهرم مسائل و مشکلات راه ، فرودگاه و بیمارستان های این شهرستان را بررسی کرد.

عباس آخوندی در بازدید از بزرگراه شیراز - جهرم اظهار امیدواری کرد: 60 کیلومتر باقی مانده از این محور تا چند ماه آینده به پایان می رسد .

از مسیر 170 کیلومتری محور جهرم – شیراز صد کیلومتر آن به بزرگراه تبدیل شده است.

وزیر راه و شهرسازی همچنین در بازدید از فرودگاه جهرم گفت : طرحی در دست تدوین است که فرودگاه هایی مثل جهرم تجهیز و مورد استفاده قرار گیرد.

فرودگاه جهرم از سال 52 آغاز به کار کرده و بارها تعطیل شده است. این فرودگاه در 5 سال اخیر سه بار راه اندازی مجدد شده است.

فرودگاه جهرم دارای باندی به طول 2500 متر است که در صورت افزایش طول باند به 3500 متر زمینه لازم برای فرود هواپیماهای پهن پیکر نیز فراهم می شود .

برای اجرای این طرح 400 میلیارد ریال اعتبار لازم است.

وزیر راه و شهرسازی در ادامه سفر به جهرم از ساختمان نیمه تمام بیمارستان 200 تختخوابی جهرم نیز بازدید کرد . این بیمارستان تاکنون 45 درصد پیشرفت داشته و دارای 25 هزار متر مربع زیربنا است که در هفت طبقه و با 25 میلیارد تومان اعتبار درحال ساخت است.

برای ساخت کامل این بیمارستان به 600 میلیارد ریال دیگر اعتبار نیاز دارد که آخوندی برای تخصیص این میزان اعتبار قول مساعد داد و گفت: بیمارستان فوق تخصصی جهرم برای منطقه جنوب فارس بسیار مهم است.

انتهای پیام/س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.