توحید لو:

نیاز به همکاری همه استان‌ها برای همگانی کردن تیراندازی داریم

مسئول برگزاری مسابقات تیراندازی گفت: همگانی کردن تیراندازی در سطح کشور کمک بسیاری به توسعه و شناخت بیشتر آن می‌کند.

نیاز به همکاری همه استان‌ها برای همگانی کردن تیراندازی داریممعصومه توحیدلو در گفت و گو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران  افزود: در جلسه‌ای با رئیس فدراسیون تیراندازی برنامه‌هایی برای مسابقات داخلی تیراندازی و همگانی کردن این ورزش ارائه دادیم.

وی افزود: افزایش کیفیت سطح مسابقات داخلی و توجه به مشکلات تیراندازی جز نتایج این جلسه بود به هر حال ما حداکثر تلاش را می‌کنیم تا در بخش سلاح‌های بادی مشکلات را به حداقل برسد.

مسئول برگزاری مسابقات تیراندازی ادامه داد: امسال مسابقات بین‌المللی زیادی در پیش است و در حال حاضر برنامه‌ای برای بین‌المللی کردن مسابقات آزاد داخلی نداریم اما اگر در این زمینه برنامه‌ریزی شود، قطعاً به ارتقاء کیفیت تیراندازی کمک خواهد کرد.

توحیدلو اشاره کرد: درباره همگانی کردن ورزش تیراندازی نیز برنامه‌هایی داریم تا با همکاری همه استان‌ها در سطح کشور این امر محقق شود و تاکنون دو مسابقه همگانی تیراندازی در تهران و بوشهر برگزار شده است.

وی در پایان گفت: همگانی کردن تیراندازی در سطح استان‌ها کمک بسیاری به توسعه این ورزش و شناخت بیشتر مردم به تیراندازی می‌کند، چرا که افراد زیادی در این مسابقات شرکت می‌کنند و امیدوارم این همکاری با دیگر استان‌ها هم ادامه داشته باشد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار