هادی عامری: به زودی همه مناطق تحت اشغال داعش را در الانبار ‌آزاد خواهیم کرد

دبیرکل سازمان بدر عراق گفت به زودی همه مناطق تحت اشغال داعش در استان الانبار ‌آزاد خواهد شد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری عراق ( واع)، "هادی عامری" دبیرکل سازمان بدر عراق گفت :« هیچ کسی نمی تواند ما را از ورود به استان الانبار و دفاع از شهر الرمادی در برابر داعش منع کند و به زودی کل الانبار را از حضور عناصر داعش پاکسازی خواهیم کرد».

عامری افزود کسانی که برضد گروههای مبارز مردمی و مخدوش کردن چهره آنان تلاش می کنند در واقع خدمت بزرگی به داعش می کنند.

رئیس سپاه بدر درادامه از همه مردم عراق خواست در این شرایط حساس از گروههای مبارز مردمی حمایت کنند.

عامری در مراسمی برای گرامیداشت خانواده های شهدای سپاه بدر در منطقه ذی قار گفت :« کسی نمی تواند جلوی ورود ما را به شهر الرمادی را بگیرد و به زودی همه مناطق تحت اشغال داعش را در استان الانبار ‌آزاد خواهیم کرد ».

عامری افزود :« مرجعیت دینی عراق از ما می خواهد تا از همه مردم عراق دفاع کنیم و بر اساس عهد و پیمانی که بستیم تا زمانی که سراسر خاک عراق را از حضور عناصر داعش پاکسازی نکنیم ، از موضع خود عقب نشینی نخواهیم کرد»‌.

وی در ادامه برخی مقامات سیاسی عراق را به تلاش برای همکاری با طرح پیشنهادی واشنگتن برای تجزیه عراق و سقوط کامل شهر الرمادی به دست داعش متهم کرد.

عامری تصریح کرد: همه تروریست های داعش به دست عراقی ها به هلاکت خواهند رسید و به زودی همه مناطق اشغالی عراق در استانهای الانبار ، کرکوک و موصل آزاد خواهند شد و آزادی این مناطق را جشن خواهیم گرفت.

عامری درباره موضع کنگره آمریکا برای تجزیه عراق گفت: سفیر آمریکا در بغداد برخی مسئولان سیاسی کشور را تحت فشار می گذارد تا در این مسیر حرکت کنند اما ما بر اساس خواست مرجعیت دینی با تفرقه و دودستگی و تجزیه عراق مخالفیم و در برابر عاملان آن مقاومت می کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۸ ۰۹ دی ۱۳۹۴
سلام و درود بر هادی عامری فرمانده شجاع و با شرف عراق و سپاه بدر
Iran (Islamic Republic of)
ايراني
۱۶:۳۹ ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۴
سلام ودرودبرتمام كساني كه قهرمانانه دربرابرتروريستهاي وحشي درعراق مي جنگند.
آخرین اخبار