جزییات دستبرد مسلحانه سارقان به طلافروشی/ صاحب مغازه سارق تبر به دست را مجروح کرد

جانشین فرماندهی انتظامی همدان با اشاره به سرقت مسلحانه اخیر از طلافروشی یکی از مناطق حاشیه شهر همدان گفت: طرح این مسئله که پلیس در صحنه با تأخیر 30 دقیقه‌ای حضور یافته؛ کذب است.

جزییات دستبرد مسلحانه سارقان به طلافروشی/ صاحب مغازه سارق تبر به دست را مجروح کردبه گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، سرهنگ علی‌اصغر خرمروی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به سرقت اخیر از طلافروشی حصار امام اظهار داشت: ساعت 20:10 روز دهم اردیبهشت ماه سال جاری تماسی با مرکز فوریت‌های پلیس مبنی بر سرقت از طلافروشی توسط سارقان مسلح گزارش شد که ماموران گشت منطقه نیز ساعت 20:15 در محل حادثه حضور یافتند.

وی با بیان اینکه ساعت 20:18 هم سه واحد گشت کلانتری 19 شهرستان همدان در محل حادثه حاضر شدند؛ در تشریح این حادثه ادامه داد: دو موتورسوار به همراه یک قبضه سلاح کلاشینکف و یک تبر، به یک واحد صنفی طلافروشی حمله کرده و اقدام به سرقت طلاها می‌کنند.

جانشین فرماندهی انتظامی همدان گفت: موتور افراد سارق جلوی طلافروشی روشن بود که صاحب مغازه روبروی طلافروشی اقدام به جابه‌جایی موتور می‌کند؛ همین امر باعث ایجاد تأخیر در عملیات سارقان می‌شود.

وی با بیان اینکه یکی از سارقان اقدام به شلیک گلوله می‌کند که همین امر منجر به ایجاد سر و صدا و ورود مردم به صحنه می‌شود، ابراز داشت: به طور حتم زمانی که در یک نقطه اتفاقی رخ می‌دهد اهالی آن منطقه چند قدمی از پلیس جلوتر هستند.

خرمروی گفت: در ادامه این درگیری، سارق دیگر که داخل مغازه بود با تبر به سمت مالک طلافروشی حمله‌ می‌کند که وی دچار جراحت سطحی می‌‌شود.

وی ادامه داد: بعد از جمع کردن طلاها توسط سارقان و سوار شدن بر موتور، مالک طلافروشی با یک میله، ضربه‌ای به سرنشین ترک موتورسوار می‌کند که باعث افتادن او و دستگیری‌اش توسط مردم می‌شود.

جانشین فرماندهی انتظامی استان همدان با بیان اینکه نفر دوم متواری می‌شود که اقدامات برای دستگیری وی در حال انجام است، افزود: طرح این مسئله که پلیس در صحنه با تأخیر 30 دقیقه‌ای حضور یافته؛ کذب است.

وی ادامه داد: خوشبختانه پلیس بر اساس شواهد و مدارک برابر نرم تعریف شده به موقع در محل حادثه حضور یافته است.

خرمروی با بیان اینکه تأمین امنیت با مشارکت مردم به دست می‌آید، گفت: مردم ما بسیجی هستند و ما به این مردم همیشه در صحنه افتخار می‌کنیم.

وی با بیان اینکه همراهی مردم و اطلاعات پلیس منجر به نتیجه‌گیری درست می‌شود، افزود: در هر صنفی که هستیم نباید زحمات و عملکرد دیگران را ضایع کنیم.

جانشین فرمانده انتظامی همدان در پایان گفت: اینکه برخی بخواهند موضوع را صنفی کرده و زحمات پلیس را زیر سئوال ببرند، درست نیست؛ ما این موضوع را تکذیب کرده و با آن مخالف هستیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار