ایرانیان: موفقیت نفت پیامدهای مثبتی برای فدراسیون دارد

سرپرستی تیم فوتبال نفت تهران گفت: تیم فوتبال نفت تهران نماینده ایران است و موفقیتش در آسیا برای ایران و فدراسیون فوتبال بسیار مهم است.

رحیم علی ایرانیان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: تیم فوتبال العین امارات تیم خوبی است و هزینه‌های زیادی برای آن شده است اما خوشبختانه بازیکنان ما پس از پیروزی برابر پدیده در لیگ برتر از شرایط روحی و بدنی خوبی برخوردارند و امیدواریم بتوانیم با پیروزی برابر تیم فوتبال العین از گروه خود صعود کنیم.

وی درادامه افزود: تیم فوتبال نفت فردا ساعت 8:30 دقیقه صبح ازهتل به سمت فرودگاه امام خمینی (ره) حرکت می‌کند و ساعت 11 عازم امارات خواهد شد و سپس با اتوبوس به سمت العین خواهد رفت و پس از بازی روز چهارشنبه با اولین پرواز به کشور بازمی‌گردد تا پس از ریکاوری بازیکنان به مصاف تیم فوتبال صبای قم برویم.

سرپرست تیم فوتبال نفت تهران اضافه کرد: این دو سه هفته پیش رو شرایط برای ما بسیار دشوار خواهد بود و ما باید در چند جبهه بازی کنیم و برای کشور نیز افتخار کسب کنیم.

وی تصریح کرد: همه ما می‌دانیم تیم فوتبال نفت تهران نماینده ایران است و موفقیت ما در آسیا پیامدهایی مثبتی را برای ایران و فدراسیون فوتبال دارد و از سازمان لیگ انتظار داریم تا در این هفته به ما کمک کند.

ایرانیان در پایان اعلام داشت:از همه مردم ایران می‌خواهم ما را دعا کنند تا با پیروزی برابر العین دل مردم را شاد کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار