مشهد؛

ورود معاون اول رئیس جمهور به مشهد

معاون اول رئیس جمهور به منظور بهره برداری از 251 پروژه از محل مصوبات سفر استانی رییس جمهور وارد مشهد شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد،معاون اول رییس جمهوری در بدو ورود مورد استقبال استاندار خراسان رضوی و اعضای شورای اداری استان قرار گرفت.

در پی سفر معاون اول رئیس جمهوری به مشهد ، 251 طرح با 400 میلیارد تومان هزینه به بهره برداری میرسند.

استاندار خراسان رضوی امروز در جمع خبرنگاران گفت : 246 طرح از مصوبات سفر رئیس جمهور به خراسان رضوی است با 318 میلیارد تومان و 5 طرح استانی با 81 میلیارد تومان هزینه هستند که از بین این طرح ها میتوان به طرح گاز رسانی به صالح آباد و 17 شهر دیگر، خط انتقال کارخانه سیمان جوین و لار ، بیمارستان خلیل آبااد و خط انتقالی آب به سد دوستی را نام برد.

علیرضا رشیدیان در ادامه افزود: 5 طرح دیگر نظیر 919 واحد مسکونی در پیرامون حرم رضوی ، نصب و راه اندازی سه توربین و پست 132 کیلو ولت هم آماده بهره برداری هستند.

رشیدیان در ادامه طرح های مصوب رییس جمهوری را اینگونه شرح میدهد‌ : 59 طرح هادی روستایی ، تامین آب شرب 24 روستا ، 136 طرح اصلاح و بازسازی تاسیسات آب شرب روستایی و 4 سالن ورزشی در گناباد ،باخرز، تربت جام و جام مشهد از طرح های رئیس جمهور هستند .

اسحاق جهانگیری در این سفر یک روزه علاوه بر بهره برداری از این پروژه ها، تعدادی از طرحهای شاخص مصوبات سفر را بررسی و به شهرستانهای کلات و نیشابور سفر می کند.

همچنین با حضورمعاون اول رئیس جمهوری عملیات خط 3 قطار شهری مشهد آغاز می شود.

شرکت در نشست شورای اداری استان خراسان رضوی و بازدیداز بافت فرسوده حرم مطهر رضوی و مناطق حاشیه شهر مشهد از دیگر برنامه های معاون اول رئیس جمهور است. 

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.