هفته هجدهم لیگ حرفه ای بسکتبال

بازیکن خارجی پتروشیمی در کوارتر دوم ظاهر شد!/ بازی پر حاشیه در تهران

حساسیت هفته آخر فصل عادی لیگ حرفه ای بسکتبال باعث بروز حواشی در مسابقات شد. تیم پتروشیمی بندرامام که بازی با مهرام را بدون یار خارجی شروع کرده بود، در کوارتر دوم بازیکن خود را رونمایی کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ نام بازیکنان خارجی تیم بسکتبال پتروشیمی بندرامام از روز گذشته در میان خبرنگاران بسکتبال پخش شده بود اما در نهایت تا شروع مسابقه میان پتروشیمی و مهرام نیز خبری از بازیکن مونته نگرویی تیم نبود در حالی که گفته می شد این بازیکن به ایران رسیده است.

تیم مهرام کوارتر اول بازی را با نتیجه 29 بر 26 برده بود که در شروع کوارتر دوم، استیون میلوسویچ بازیکن پست چهار و پنج مونته نگرویی پتروشیمی وارد سالن شد و بعد از گرم کردن خود در کوارتر دوم وارد زمین شد.

داوران، هدف اعتراضات در تهران

در بازی میان تیم های دانشگاه آزاد و نفت آبادان نیز با توجه به حساسیت مسابقه برای دو طرف، از ابتدا اعتراض به داوری آغاز شد و در نهایت با دعوای بازیکنان در پایان نیمه به اوج رسید.

محمد حسن زاده فوروارد قدرتی دانشگاه آزاد و بولیان یار خارجی نفت در اواخر کوارتر در حالی که داوران در سوی دیگر میدان، حمله تیم نفت را دنبال می کردند با یکدیگر درگیر شدند. دو بازیکن با آرنج و مشت از خجالت هم در آمدند. همین ماجرا باعث شد بعد از اتمام نیمه اول در بیرون رختکن میان اعضاء دو تیم درگیری کوچکی ایجاد شود.

همچنین کادرفنی نفت از ابتدای بازی به داوری مسابقه اعتراض داشتند و برای بیشتر تصمیمات داوران به نشانه اعتراض دست می زدند.

"داوری" سرپرست نفت بیشترین اعتراض را به آبکاریان رئیس کمیته داوران داشت که از نزدیک شاهد مسابقه بود. آبکاریان یک بار هم در انتهای نیمه هدف اعتراضات مهران شاهین طبع سرمربی دانشگاه آزاد قرار گرفت که با عصبانیت به سمت او آمده و سوال می کرد: چرا داوران خطای بازیکن نفت را اعلام نکردند؟

همچنین اصغر کاردوست سنتر ملی پوش نفت که در کوارتر اول به سرعت 3 خطایی شده بود بعد از دقایقی نیمکت نشینی در کوارتر دوم وارد میدان شد و به سرعت خطای چهارم وی نیز روی تابلو ثبت شد. کاردوست نیز بعد از این جریان با اعتراض و ناراحتی روی نیمکت نشست.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار