به مناسبت هفته کارگر:

کارگران نمونه منطقه 20 تجلیل شدند

شهردار منطقه 20 در مراسم تجلیل از کارگران نمونه، رعایت حق و حقوق مادی و معنوی قشرکارگر را از اولویت های مدیریت شهری این منطقه جنوبی برشمرد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، از شهرداري منطقه 20، منصور کتانباف در مراسم تجلیل از کارگران نمونه منطقه 20 گفت: رتبه کار و تلاش و حرفه کارگری در تاریخ دینی و شیوه زندگی بزرگان مذهبی جایگاه مقدسی دارد چنانکه حضرت امام خمینی فرموده اند که: خدا هم کارگر است.   
کتانباف با اشاره به اینکه کارگران پیشانی کار شهرداری هستند، افزود: امروز اگر شهروندان از فضاهای سبز ایجادشده در سطح شهر لذت می برند در واقع از زحمات تلاشگرانه شما کارگران است همچنان که نظافت، پاکیزگی و نگهداشت تاسیسات شهری نیز مرهون تلاش شماست.

شهردار منطقه 20 با بیان اینکه شهرداری ذات وجودی اش خدمت به مردم است و هر کاری با اخلاص و نیت تقرب به خدا عبادت است گفت: ارتقاء کیفیت زندگی قشر کارگری و رسیدن این زحمت کشان به حق و حقوقشان از اولویت های مدیریت شهری است .

مراسم تجلیل از کارگران نمونه مدیریت شهری منطقه 20 با حضور شهردارمنطقه، قائم مقام و معاونین شهرداری منطقه 20 برگزار شد و آقایان امید الثوامری، اسماعیل جعفری، ایرج رجوده، حسن شجاعی، ناصر صحرایی، محسن دهنوی، حامد فخاری، وحدت صالحی، حمید عباسی، اکبر اکبری، خلیل محمدی، عباس قربانی، حسن فلاح دلخوش، محمود یعقوبی، نوراصراد لروند، عابدین اسماعیلی جم، مراد قاسمی، حاج کرم ظفرقندی، حاتم بخشی و ابراهیم انوری از حوزه های مختلف خدمات شهری به دست شهردار منطقه 20 تقدیر شدند. 

انتهای پیام/
 

برچسب ها: منطقه 20 ، کارگران ، تجلیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار