باشگاه خبرنگاران گزارش می‌دهد

بيمه فرهنگيان رنگ طلا به خود می‌گيرد؟

بیمه طلایی فرهنگیان شامل خدمات دندانپزشکی نمی‌شود و حتی برای استفاده از عینک بیمه در سال یک بار خدمات دهی دارد و بسیاری از داروهای خاص مشمول این بیمه نیست این‌ها گلایه‌های فرهنگیان از وضعیت بیمه طلایی است که طی چند روز آینده مهلت استفاده از آن نیز به پایان می‌رسد.

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش باشگاه خبرنگاران؛ بیمه طلایی فرهنگیان با مشکلات و نواقصی همراه بود که گلایه و مشکلات فرهنگیان را به همراه داشت که بخش عمده‌ای از این گلایه‌ها مربوط به خدمات‌دهی کم بیمه‌ها از جمله خدمات دندانپزشکی، پوست، چشم‌پزشکی و عینک و بسیاری از موارد دیگر بود؛لذا با توجه به اینکه در طی یکی دو هفته باقی‌مانده از قرارداد این بیمه به نظر می‌رسد دغدغه فرهنگیان در خصوص ادامه شرایط بیمه طلایی بالا گرفته است.

بطحایی معاون وزیر آموزش و پرورش در پاسخ به سؤال خبرنگار باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: ما در تلاشیم بیمه فرهنگیان طی یکی دو ماه آینده یکپارچه و هماهنگ شود به گونه‌ای که خدمات برای شاغلین و بازنشستگان یکسان گرد.

ما یک نظرسنجی انجام داده‌ایم و توانسته‌ایم امکان سنجی که طی هفته جاری بخشنامه بیمه فراهم و زمان کافی برای انتخاب فرهنگیان در سراسر کشور فراهم باشد و در واقع روش بیمه‌گذاری اصلاح گردد.

فانی وزیر آموزش و پرورش در این‌باره به خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: 4 بسته پیشنهادی در خصوص بیمه معلمین ایجاد شده است و معلمین با انتخاب یک گزینه از بین 4 گزینه می‌توانند خدمات متفاوتی دریافت کنند.

وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: به هر حال هر‌کدام از گزینه‌ها توسط فرهنگیان انتخاب شود نیمی از هزینه را بیمه و نیمی را فرهنگیان پرداخت می‌کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۳۴ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴
بازنشستگان در سن بازنشستگی تازه شروع به دارو ودرمان می کنند ولی متاسفانه بیمه بازنشسته با شاغل یکسان نیست
Iran (Islamic Republic of)
بازنشسته فرهنگی
۱۴:۴۸ ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۴
چرا بیمه فرهنگیان شاغل و بازنشسته فرهنگی با هم فرق و تفاوت دارد اصلاٌ متوجه نمی شوم مگر بازنشستگان آموزش و پرورش فرهنگی محسوب نمی شوند؟
-
محدثه
۱۵:۵۹ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴
بیمه ای که نه برای پول دارویش نمی شود ازآن استفاده کرد ونه از خدمات آزمایشگاه بهره مند شدبه چه دردی میخوره ؟چه برسه به خدمات دندانپزشکی و..... این چه نوع بیمه ای است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۸ ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴
ای فاااااااااننننننننننننییییییی !!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۹ ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴
اينكه ايشان ميفرمايد نصفش را پرداخت ميكنند دروغ است دولت فقط 13000 تومانش را پرداخت ميكند بخشنامه اش در سايت آموزش و پرورش موجود است در ثاني از 4 بسته پيشنهادي 2 بسته اش نسبت به سال قبل بهتر كه نشده تازه بدتر هم شده بسته دوم هم هماني است كه پارسال داشتيم و هيچ تغييري نكرده فقط حق بيمه اش از نفري 13000 نومان شده نفري 25000 تومان بسته اول هم فقط يك دندان پزشكي تا سقف نفري 300000 تومان با آن اضافه شده كه با حق بيمه نفري 53000 توماني اصلا براي ما به صرفه نيست . لطفا اطلاع رساني كنيد تا انقدر در حق ما فرهنگيان اجحاف نشود
-
فرهنگی
۱۲:۲۰ ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴
13000تومان نه نیمی
بعدش بسته ها از نفری 50 هزار
مگه معلم چقدر می گیره که نفری 50هزار بده
-
racist
۱۱:۱۵ ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴
چشمم آب نمیخوره
Iran (Islamic Republic of)
asadi
۱۱:۱۳ ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴
رنگ طلایی نمیگیرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۹ ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴
بیمه طلایی بازنشستگان فرهنگی که اصلا اجرا نمیشه!!!!
چقدر اجحاف......
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۵ ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴
در طرح نظر سنجی هر کدام از گزینه را انتخاب کنیم فقط 13000تومان را بیمه پرداخت می کند نه نیمی از آن را
آخرین اخبار