مروری بر بازی‌های هفته پایانی لیگ قهرمانان آسیا:

پرسپولیس امروز مدافع فوتبال ملی است/نفت برای صعود می‌جنگد

پرونده بازی‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا امروز چهارشنبه 16 اردیبهشت بسته می شود و تیم‌های فوتبال پرسپولیس و نفت تهران به مصاف حریفانشان می روند.

شاگردان پرفسور در پی شکار پرستوها/نفتی ها به جمع 16 تیم می پیوندد؟به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و نفت تهران در دومین روز هفته پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا برای حضور در جمع 16 تیم برتر آسیا باید از سد حریفانشان عبور کنند.

**العین امارات - نفت ایران/نفتی ها به دنبال حضور در بین 16 تیم برتر آسیا
 
تیم فوتبال نفت تهران امشب ساعت 20 میهمان تیم فوتبال العین امارات است، تیم نفت تهران با هشت امتیاز در رده دون گروه B قرار دارد این تیم برای حضور در جمع 16 تیم برتر آسیا باید این بازی را ببرد نفتی ها در بازی رفت با العین مساوی کرده بودند و اگر در امارات بتوانند نیم العین را شکست دهند آن وقت صدرنشین گروه B خواهند شد. 
 
همچنین اگر نفت در این بازی مساوی کند شانس کمی برای صعود به مرحله بعد خواهد داشت چرا که باید امیدوار باشد تا تیم الشباب عربستان از پاختاکور امتیاز بگیرد، الشبابی که شانسی برای صعود ندارد و بازیش مقابل پاختاکور تشریفاتی است.
 
با توجه به نتایج مستقیم بازی های نفت تهران و پاختاکور ازبکستان، درصورتی که نفت مقابل العین  شکست بخورد، پاختاکور، با یک تساوی هم راهی دور دوم خواهد شد زیرا در مقابل نفت، یک برد و یک تساوی کسب کرده است.
 
در آن سوی میدان، تیم العین امارات با 9 امتیاز صدرنشین گروه B است این تیم تحت هر شرایطی از گروهش صعود می کند حتی  اگر این بازی خانگی را به نفت واگذار کند اما این تیم اماراتی دوست ندارد صدرنشینی‌اش را از دست بدهد بنابراین با تمام قوا به مصاف نفت تهران می رود.
 
تیم‌های فوتبال پاختاکور ازبکستان و الشباب دیگر بازی گروه C را ساعت 20 برگزار می‌کنند.

**پرسپولیس - بنیاد کار ازبکستان/شاگردان پروفسور در پی شکار پرستوها

تیم فوتبال پرسپولیس امشب ساعت 20:35 در ورزشگاه آزادی پذیرای تیم قعرجدولی بنیاد کار ازبکستان است، سرخپوشان در صورت برد به مرحله بعد لیگ قهرمانان آسیا صعود می کنند. شاگردان برانکو با شکست مقابل لخویای قطر هم صدرنشینی را از دست دادند و هم کارشان برای صعود به روز آخر کشیده شد، به هر حال اگر پرسپولیس در این بازی خانگی برنده شود به جمع 16 تیم برتر آسیا راه پیدا خواهد کرد و دل هوادارانش را شاد می کند.
 
در آن سوی میدان، تیم بنیاد کار ازبکستان با یک امتیاز قعرنشین جدول گروه A است تیم ازبکی با این وضعیت شانسی برای صعود ندارد براین اساس به نظر می رسد تیم بنیادکار انگیزه زیادی برای این بازی ندارد اما شاگردان برانکو به خوبی می دانند که شاید حریفشان را دست کم بگیرند. 
 
به هر حال بعید است که تیم بی انگیزه بنیادکار در خصوص هواداران پرشمار پرسپولیس حرفی برای گفتن داشته باشد، با این حال سرخپوشان باید به دنبال کسب 3 امتیاز این بازی باشند زیرا در صورت تساوی در این دیدار هم ممکن است حذف شوند، اگر النصر عربستان بتواند لخویا قطر را شکست دهد سرخپوشان هم مقابل بنیادکار مساوی کنند آن وقت کار به بازی می رود و کشیده می شود که نتیجه بازی رفت و برگشت لخویا و پرسپولیس نیز تساوی بوده اما تفاصل گل لخویا نسبت به پرسپولیس بهتر است، بر این اساس ممکن است شاگردان برانکو با تفاضل گل حذف شوند.
 
همچنین اگر هر 2 دیدار گروه A مساوی شود آن وقت سرخپوشان صعود خواهند کرد.
 
گفتنی است، تماشای این بازی رایگان اعلام شده است باید دید سرخپوشان با حضور هواداران بی شمارشان می توانند جشن صعود را در آزادی بگیرند یا نه!
 
لازم به ذکر است، دیدار رفت 2 تیم با پنالتی محمد نوری، به سود سرخپوشان به پایان رسید.
 
شایان ذکر است، محسن بنگر به علت مصدومیت نمی‌تواند تیم پرسپولیس را در این بازی همراهی کند.

در همین گروه تیم های النصر و لخویا از ساعت 20:36 مقابل هم قرار می گیرند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار