یوونتوس - رئال مادرید + مصاحبه ها

آنچلوتی: در خانه جبران می‌کنیم/ آلگری: نشان دادیم چیزی از رئال‌ کم نداریم

پس از دیدار دو تیم فوتبال یوونتوس و رئال‌مادرید سرمربیان و بازیکنان دو تیم به مصاحبه پرداختند.

آنچلوتی: در خانه جبران می‌کنیم/ آلگری: نشان دادیم چیزی از رئال‌ کم نداریمبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از سایت فیفا،  در چارچوب رقابت‌های مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان باشگاه یوونتوس موفق شد در خانه خود رئال‌مادرید را با نتیجه 1 بر یک از میان بردارد.

آنچلوتی: در خانه جبران می‌کنیم

 پس از این دیدار کارلو آنچلوتی سرمربی باشگاه رئال‌مادرید در این خصوص گفت: ما از حالت طبیعی اشتباهات بیشتری را متحمل  شدیم و بازیکنان یوونتوس ما را به شدت تحت فشار قرار  داده بودند.

 اما باید اعتماد به نفس کامل  داشته باشیم چرا که ما یک بازی در خانه را پیش رو داریم و از حمایت هواداران هم برخوردار هستیم ما باید صبور باشیم نتیجه‌ای که کسب کردیم منفی بود و بار مثبتی نداشت اما به هر حال نمی‌توان از آن به عنوان یک نتیجه افتضاح یاد کرد.

آلگری: یوونتوس یک پای فینال است

 ماسیمو‌ آلگری سرمربی باشگاه یوونتوس در این خصوص گفت: برابر رئال‌مادرید ، تا اندازه‌ی زیادی نشان دادیم که باشگاه ما هم بزرگ است افراد زیادی در این باشگاه زحمت کشیدند که ما به اینجا رسیدیم، هم اکنون به تلاشمان ادامه می‌دهیم چرا که جای ما در فینال  این رقابت هاست.

راموس: با کمک هواداران از یوونتوس انتقال می گیریم

به نقل از پایگاه خبری تری بال فوتبال: سرخیو راموس بازیکن باشگاه رئال مادرید پس از باخت تیمش در مرحله نیمه هایی لیگ قهرمانان اروپا گفت: ما در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا جایمان در فینال است و بدون شک در استادیوم سانتیاکوبرنائبو برابر هواداران بهتر ظاهر خواهیم شد. 
 
آنها( یوونتوس) نتیجه قابل توجهی را در خانه خود کسب کردند، اما ما تمام تلاشمان را به کار می‌بندیم و این نتیجه را جبران می کنیم، ما از هواداران می خواهیم که جو و فضای بسیار خوبی را برای ما ایجاد کنند تا ما بتوانیم جواز حضور در فینال را در خانه کسب کنیم.

 چیچارتیو: باید از باخت برابر یوونتوس درس بگیرد

چیچاریتو‌ بازیکن باشگاه فوتبال رئال‌مادرید پس از باخت تیمش برابر یوونتوس گفت: پس از این باخت حس خیلی خوبی نداریم چرا که ما بازی راواگذار کرده‌ایم و تا پایان دیدار تا جایی که می‌توانستیم‌ تلاش کردیم اما در نهایت با اختلاف یک گل شکست خوردیم. ما باید از این شکست درس بگیریم اما به هر حال هیچ تیم بزرگی از گردونه این رقابت ها خارج نمی‌شود.

ماروتا: به خاطر پیروزی برابر رئال خوشحالی نمی کنم/ عملکرد فوق العاده ای داشتیم

آلوارو ماروتا بازیکن فوتبال باشگاه یوونتوس که پیش از این بازیکن رئال مادرید بوده است پس از پیروزی تیمش برابر رئال مادرید گفت: به خاطر گذشته ای که داشته ام و در تیم رئال بودم به هیچ وجه جشن نمی‌گیرم و ابراز خوشحالی نمی‌کنم.

ما در این دیدار عملکرد فوق العاده ای از خود نشان دادیم اما بدون شم هیچ چیزی هنوز تمام نشده است و ما هم چیزی بدست نیاورده ایم. 
 
تیم رئال بدون شک در خانه و در مرحله برگشت بهترین عملکرد خود را به نمایش می گذارد، آنچلوتی بهترین تیم جهان را در اختیار دارد، اما ما هم تمام تلاشمان را به کار می بندیم تا بتوانیم جایگاهمان را در مرحله فینال لیگ قهرمانان اروپا حفظ کنیم. 

پیرلو: فقط به فینال در برلین فکر می‌کنیم

آندره پیرلو بازی ساز باشگاه فوتبال یوونتوس پس از پیروزی تیمش برابر رئال مادرید گفت: با پیروزی مقابل رئال به اروپا پیغام فرستادیم که دنبال حضور در فینال این رقابت ها هستیم، با این روحیه به مادرید می رویم.

بازی بسیار سختی در تورین برابر رئال داشتیم، اما با تمرکز توانستیم به پیروزی برسیم، ما در شرایط به مصاف رئال مادرید می رویم که از توان آنها در خانه آگاهی کامل داریم، اما تمام تلاشمان را طی می کنیم که در بازی آینده تمرکز و دقت کنیم تا بتوانیم مسافر برلین شویم. 
 
انتهای پیام/ 

برچسب ها: یوونتوس ، تیم ، باشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار