گواردیولا: نتوانستیم کنترل بازی را به دست بگیریم/انریکه: توانستیم به خوبی در بازی تعادل برقرار کنیم

پس از دیدار مرحله رفت رقابت‌های نیمه نهایی لیگ قهرمانان میان 2 تیم فوتبال بایرن‌مونیخ و بارسلونا سرمربیان و بازیکنان 2 تیم به صحبت پرداختند.

گواردیولا: نتوانستیم کنترل بازی را به دست بگیریم/انریکه: توانستیم به خوبی در بازی تعادل برقرار کنیمبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از سایت فیفا، در چارچوب رقابت‌های مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، باشگاه‌ فوتبال بارسلونا موفق شد با نتیجه 3 بر صفر از سد بایرن مونیخ‌ در خانه بگذرد.
 
*گواردیولا: کنترل بازی را از دست دادیم
 
پس از این دیدار پپ گواردیولا سرمربی باشگاه بایرن مونیخ گفت: وقتی که گل اول را دریافت کردیم تا حدی اعتماد به نفس تیم‌مان پائین آمد گل دوم واقعا شرم آور بوده اما نتیجه 3 بر صفر دیگر خیلی بد و سخت بود.
 
*انریکه: توانستیم به خوبی در بازی تعادل برقرار کنیم
 
سرمربی بارسلونا در این باره گفت: من در بخش حمله چیز‌های بیشتری از یک مهاجم درباره مسی دیدم، ما در این دیدار برابر یک تیم بسیار خوب فوق العاده و تاثیر گذار ظاهر شدیم. ما از حریف خود موقعیت‌های بیشتری داشتیم و نشان دادیم که بازی ما از چه سطح بالایی برخوردار است و می توانیم تا چه اندازه خوب بازی کنیم.

*مسی: ما در خانه فوق العاده هستیم/دروازه بان بایرن عالی عمل کرد

فوق ستاره آرژانتینی باشگاه فوتبال بارسلونا پس از پیروزی 3 بر صفر تیمش در چارچوب رقابت های مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا برابر بایرن مونیخ گفت: آنها دروازه بان فوق العاده ای داشتند او یک موقعیت تک به تک و مسلم را از سوارز گرفت. ما می دانستیم بایرن مونیخ تا چه اندازه خوب است، اما نباید فراموش کرد که آنها در خانه تا چه اندازه قوی هستند، اما خوشبختانه ما توانستیم به خوبی بازی را کنترل کنیم و به پیروزی دست یابیم.

*پیکه: دفاع بارسلونا حرف نداشت/بر روی ضد حملات عالی عمل کردیم

بازیکن و مدافع باشگاه فوتبال بارسلونا پس از پیروزی تیمش برابر بایرین مونیخ گفت: گواردیولا می داند مسی تا چه اندازه خوب است و می داند که اگر او در اوج آمادگی باشد هیچ کس جلودار او نیست، او 2 گل استثنایی به ثمر رساند، ما هم یک دیدار تمام احساسی از خود نشان دادیم ما به خوبی دفاع کردین و چرا که تیمی مثل بایرن نتوانست حتی یک ضربه در چارچوب داشته باشد، همین مسئله شانس ما را در ضد حملات افزایش داد و توانستیم ضربان زیادی را به آنها وارد کنیم.

*مولر: بارسلونا با پورتو متفاوت است/سعی می کنیم در خانه برای حضور در فینال بجنگیم

بازیکن باشگاه فوتبال بایرن مونیخ پس از باخت 3 بر صفر تیمش گفت:واقعا بازی کردن در نیوکمپ آسان نیست، اما فکر نمی‌کنم باخت 3 بر صفر نتیجه عادلانه ای برای ما محسوب می شد. ما تیم بایرن هستیم، سرمان را بالا می گیریم، شما نباید انتظار نتیجه پورتو را داشته باشید، اما بی امان می جنگیم تا حضور در فینال را تجربه کنیم، ما سعی می کنیم مانند یک تیم متحد عمل کنیم وتمام تلاشمان را به کار بندیم.

*ماسکرانو: با مسی همه کار می توان کرد

خاویار ماسکرانو بازیکن فوتبال باشگاه بارسلونا پس از پیروزی تیمش برابر بایرن مونیخ در چارچوب رقابت های رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا گفت: ما مسی را در اختیار داریم پی تیم ما یک نقطه عطف فوق العاده دارد، دیدار بسیار سختی بود، اما ما شانس زیادی برای گل زنی داشتیم و توانستیم آن طور که می خواستیم بازی کنیم، ما خیلی خوشحالیم ما یک بازی سخت دیگر در آلمان پیش رو داریم. 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
zamany906
۱۵:۴۷ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۴
سایتتون اطلاعات کافی نداره..........
آخرین اخبار