سردار کوثری در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد:

طرح نظارت مجلس بر توافق هسته‌ای در هفته پیش رو پیگیری می‌شود/"ملک سلمان" به جای اظهار نظر کمتر جنایت کند/حزب الله در "القلمون" موفق خواهد شد/ مانع خریدهای نظامی ترکیه نیستیم

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از طرح نظارت نمایندگان ملت بر توافق هسته‌ای در هفته آینده خبر داد.

سردار "محمد اسماعیل کوثری" عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران ؛ از طرح نظارت نمایندگان ملت بر توافق هسته‌ای در هفته پیش رو خبر داد.


طرح ایرانی زودتر از طرح آمریکایی تهیه شده بود

 وی ادامه داد: این طرح خیلی زودتر از طرح آمریکایی‌ها مطرح شده بود اما چون به تعطیلات برخورد کرد در هفته پیش رو پیگیری می‌شود.



"ملک سلمان" به جای اظهار نظر درباره ایران کمتر جنایت کند

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سوال دیگری درباره اظهارات "ملک سلمان"  که گفته بود "کشورهای غربی باید بر ایران سختگیری کنند و رهبران شورای همکاری خلیج فارس در مقابل ایران بایستند" ، عنوان داشت: "ملک سلمان" به جای اظهار نظر درباره ایران کمتر جنایت کند.



سعودی‌ها رفتار و گفتارشان را اصلاح کنند

سردار کوثری با اشاره به جنایات آل سعود و کودک کشی آن‌ها ادامه داد: سعودی‌ها رفتار و گفتارشان را اصلاح کنند و آن ها به دنبال این هستند که ملت ها را از ایران جدا کنند اما نمی‌توانند و آن ها اجازه نمی‌دهند دارو و مواد غذایی به دست مردم مظلوم "یمن" برسد.



عملیات "القلمون" با توفیق همراه است

وی درباره عملیات آزاد سازی منطقه راهبردی قلمون گفت: قطعا هر اقدامی که مقاومت اسلامی و حزب الله انجام می‌دهد بر اساس برنامه ریزی و طرح دقیق خواهد بود و این عملیات هم با موفقیت همراه خواهد بود.


خرید نظامی ترکیه مسابقه تسلیحاتی ایجاد نمی‌کند

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سوال دیگری درباره اشتیاق ترکیه در خرید سامانه دفاع موشکی اس 300 و اینکه آیا این طرح مسابقه تسلیحاتی ایجاد نمی‌کند ، اظهار داشت: این خرید مسابقه تسلیحاتی ایجاد نمی‌کند.



مانع خریدهای نظامی ترکیه نیستیم

وی گفت: مانع خریدهای نظامی ترکیه نیستیم ، اما دولتمردان و سیاستمداران این کشور رفتارشان را اصلاح کنند. 


انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار