فصلنامه شماره 64 تاريخ معاصر به نمايشگاه رسيد/ 10 تا 25 درصد تخفيف در غرفه موسسه مطالعات تاريخ معاصر ايران

موسسه مطالعات تاريخ معاصر ايران با چندين عنوان كتاب جديد و با ارائه تخفيف 10 تا 40 درصدي در بيست و هشتمين نمايشگاه بين المللي كتاب تهران حضور يافت.

به گزارش حوزه ادبیات باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي و اطلاع رساني موسسه مطالعات تاريخ معاصر ايران،‌ اين موسسه امسال با حدود 70 عنوان كتاب،‌30 شماره فصلنامه و 3 عنوان نرم افزار به نمايشگاه آمده است.

همچنين كتابهاي "سيري در تاريخ سياسي كردهاي خلخال" اثر حسن صمد زاده كلستان،‌" بررسي حوادث سياسي مناطق كردنشين" به كوشش دكتر حسين احمدي و "فصلنامه شماره 64 تاريخ معاصر ايران"؛  جديدترين عناويني هستند كه به همت موسسه تاريخ معاصر ايران به بازار نشر عرضه شده و در نمايشگاه كتاب تهران آماده ارائه به علاقه مندان تاريخ ايران است.

"دگرخند (درآمدی كوتاه بر طنز و هزل وهجو در تاریخ و تاریخ معاصر)"، " ناگفته‎هایی از دولت دكتر مصدق"، " تراز سیاست (جلوه‎هایی از سیاست و مدیریت شیخ انصاری)"، "درك شهری از مشروطه (مقایسه حوزه مشروطه خواهی اصفهان و تبریز)"، "تشیع در عراق مرجعیت و ایران" و "انقلاب فرامدرن و تمدن اسلامی" از جمله دیگر کتابهای موسسه مطالعات تاریخ معاصر ایران است که در سال 94 به بازار نشر عرضه شده است.

تمامي محصولات مكتوب و مولتي مدياي موسسه مطالعات تاريخ معاصر ايران با 10 تا 40 درصد تخفيف عرضه خواهد شد.

گفتني است موسسه مطالعات تاريخ معاصر ايران در راهروي ششم شبستان و در غرفه شماره 15 پذيراي حضور علاقه مندان است. 

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار