ترین‌های هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال؛

راه آهنی‌ها ماندنی شدند/ سهمیه آسیایی از دستان آبی پوشان خارج شد

در هفته بیست و نهم رقابت های لیگ برتر تیم راه آهن با بازی خوبی که به نمایش گذاشت توانست عنوان بهترین تیم هفته را از آن خود کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران هفته بیست و نهم رقابت های لیگ برتر فوتبال شب گذشته با برتری تیم های مدعی قهرمانی و از دست رفتن امید استقلال در کسب سهمیه  آسیا به پایان رسید.
 
بهترین تیم هفته راه آهن
 
در هفته بیست و نهم لیگ برتر تیم های مدعی قهرمانی توانستند با پیروزی در مقابل حریفان خود و شکست آنها امید خود را برای کسب چهاردهمین جام قهرمانی زنده نگه دارند به خصوصی تیم فوتبال تراکتورسازی که تا به اینجای کار می تواند قهرمانی را از آن خود کند.
 
با این حال عنوان بهترین تیم هفته بیست و نهم لیگ برتر نصیب تیم فوتبال راه آهنی شد چرا که تیم  موفق باشد حریف خود را شکست دهد و به پیروزی دست پیدا کند و خیالش از ماندن در جدول لیگ برتر راحت شود بنابراین این تیم توانست عنوان بهترین تیم هفته را از آن خود کند.
 
ترین های هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال
 
تعداد گل های هفته بیست و نهم: 25 گل
میانگین گل در هر مسابقه:12/3 گل
پرگل ترین دیدار: 3 دیدار با  5 گل
کم گل ترین دیدار: یک دیدار بدون گل که دو تیم فولاد خوزستان و پدیده در هفته بیست و نهم لیگ برتر نتوانند گلی را به ثمر برسانند.
 
ناکام هفته: استقلال تهران، پرسپولیس و پیکان
 
در هفته بیست و نهم لیگ برتر سرخابی ها در برابر حریفان تبریزی خود تسلیم شدند و نتیجه بازی را واگذار کردند و استقلال نیز سهمیه آسیایی را از دست داد تا هر دو تیم بار دیگر از ناکام های هفته لقب بگیرند، از طرفی دیگر تیم فوتبال پیکان نیز با شکست در فینال قعر جدولی ها مقابل راه آهن در منطقه خطر قرار دارد و به همین دلیل این تیم نیز همانند سرخابی ها عنوان ناکام هفته را از آن خود کرد.
 
بازیکن هفته: نریمان جهان و رضاییان
 
در هفته بیست و نهم لیگ برتر دو بازیکن به عنوان بهترین انتخاب شدند سامان نریمان جهان که در تهران مقابل استقلال هتریک کرد و همچنان تراکتورسازی را در صدر جای داد و از طرفی دیگر رامین رضاییان مدافع راه آهنی که با دو گلی که به ثمر رساند باعث شد تیمش امسال در لیگ برتر ماندنی شود.
 
بهترین مربی هفته: تونی اولیویرا
 
تونی اولیویرا در یک هفته مانده به پایان لیگ توانست پیروزی ارزشمندی را در مقابل استقلال تهران بدست آورد و این مربی تنها یک قدم تا فتح جام قهرمانی لیگ برتر برای اولین بار فاصله دارد.
 
انتهای پیام/
 

برچسب ها: فوتبال ، رقابت ، قهرمانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.