دبیر جشنواره شیخ بهایی:

در جشنواره شیخ بهایی 75 شرکت دانش بنیان در سراسر کشور ارزیابی شدند

دبیر جشنواره شیخ بهایی گفت: 75 شرکت دانش بنیان در سراسر کشور ارزیابی شدند که در مرحله نهایی 25 شرکت را با ارزیابی داوران پذیرفتیم.

به گزارش خبرنگار علمی باشگاه خبرنگاران؛ سروش علی مرادی دبیر جشنواره فن آفرینی شیخ بهایی در مراسم اختتامیه یازدهمین جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی و اولین المپیاد طرح کسب کار آزاد دانشجویی در دانشگاه شهید بهشتی که عصر امروز در سالن همایش‌های بین‌المللی شهید بهشتی برگزار شد با اشاره به اینکه  75 شرکت دانش بنیان در سراسر کشور ارزیابی شده‌اند که 25 شرکت را در مرحله نهایی پذیرفته ایم، گفت: این 25 شرکت رو در رو با داوران ارزیابی شدند و برگزیدگان بزودی اعلام می‌شوند. 

وی افزود: در بخش طرح کسب و کار آزاد 100 طرح معرفی شدند که 3 طرح با نظر داوران انتخاب شد. در بخش فن آفرینان شاهد حضور 250 متقاضی بودیم که 97 شرکت به موفقیت رسیدند.

وی بیان کرد: در بخش غیر مسابقه‌ای نمایشگاه دستاورد‌های فن آوری بورس عرضه و فروش فناوری را مستقر کردیم 35 طرح را بررسی کردیم و 25 مذاکره شکل گرفت و برای اولین بار فروش مستقیم داشتیم. 

مرادی عنوان کرد: در حوزه محیط زیست 5 شرکت چینی را داشتیم که با شرکتهای داخلی و فن آفرینان مذاکره کردند و 29 مذاکره در این بخش با شرکتهای چینی صورت گرفت. 

وی در پایان خاطر نشان کرد: در رویداد شیخ بهایی 60 شرکت برای عرضه فن آوری معرفی شدند که 17 شرکت برای معرفی خود در عرض 3 دقیقه انتخاب شدند و در نهایت 5 شرکت به نماینده اسلاش فنلاند معرفی شدند. 



انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار