دبیر جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی خبر داد

تمدید مهلت ثبت نام در بخش طراحان کسب و کار تا 15 بهمن ماه

علیمرادی گفت: از تمدید ثبت نام در بخش طراحان کسب و کار یازدهمین جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی تا 15 بهمن ماه 1393 خبر داد.

سروش علیمرادی دبیر جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران گفت: بخش طراحان کسب و کار با هدف شناسایی و معرفی بر‌ترین طرح‌ها و یا ایده‌های قابل تجاری‌سازی برگزار می‌شود. 

وی افزود: شرکت‌کنندگان در این بخش لازم است با در نظر گرفتن معیارهای تعیین شده، ایده و یا طرح ارایه شده خود را بر روی توسعه یک محصول و یا خدمت مبتکرانه (Innovative) متمرکز نمایند که دارای فناوری بر‌تر و یا کاربرد بدیعی از فناوری موجود است. 

علیمرادی از برگزاری بخش جدیدی به نام معرفی فشرده شرکت pitching competition)) خبر داد و اظهار داشت: به منظور ارتقا شرکت‌های فن آفرینی جهت حضور در عرصه‌های بین‌المللی و جذب سرمایه گذاران این عرصه، برنامه pitching competition در زمان جشنواره برگزار خواهد شد. 

وی تصریح کرد: سه شرکت منتخب در این بخش، بورس حضور در برنامه SLUSH در کشور فنلاند را دریافت و فرصت معرفی شرکت خود را در این برنامه خواهند داشت. 

علیمرادی خاطرنشان کرد: ‌ ثبت نام در بخش فن آفرینان و یا بورس عرضه و فروش فناوری جشنواره در قالب یک شرکت، دارا بودن یک فناوری، حداقل در سطح نیمه صنعتی (فروش محدود در بازار) و توانمند در معرفی شرکت (زمینه فعالیت، فناوری مربوطه، حجم بازار، میزان فروش و.......) به زبان انگلیسی حداکثر در پنج دقیقه را از شرایط حضور در بخش pitching competition)) برشمرد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار