یزد؛

تأكيد معاون اول رئيس جمهور بر مصرف كالاي ايراني

جهانگیری گفت : مقام معظم رهبري، رياست جمهور و دولتمردان دولت تدبير و اميد از توليد داخلي حمايت میکنند و بر استفاده از كالاي ايراني تاکید دارند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران یزد؛ معاون اول رئيس جمهور در آيين افتتاح شركت الياف گستر اظهار داشت : بخش خصوصي در راستاي مسئوليت ملي كه احساس مي كند براساس نياز كشور دست به كارهاي خوبي زده و اقدامات مؤثري در دولت تدبير و اميد در بخش صنعت و توليد صورت گرفته است.

اسحاق جهانگيري ادامه داد : شايسته است رسانه هاي كشور فرهنگ سازي كنند تا مردم كالاي ايراني به عنوان يك كالاي ارزشمند مصرف كنند.

وي افزود : استفاده كردن از كالاهاي خارجي بدين معني است كه به ازاي مصرف هر كالاي خارجي يك جوان ايراني بيكار مي شود و از اشتغال وي جلوگيري مي گردد.

جهانگيري عنوان كرد: بايد سيستم بانكي كشور همراه و همگام با بخش خصوصي و توليد باشد كه در اين رابطه قدمهاي خوبي برداشته شده و نرخ سود بانكي به 22درصد كاهش يافته است.

معاون اول رئيس جمهور اسلامي ايران سياستگذاري غلط دولت در سالهاي گذشته را موجب ركود و توقف واحدهاي صنعتي، توليدي دانست و بر برنامه هاي ويژه دولت تدبير و اميد براي خارج كردن ركود از بخش توليد كشور تأكيد كرد.

انتهای پیام/ع

برچسب ها: کالا ، ایرانی ، فرهنگ سازی ، ملی ، یزد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.