سمنان؛

جشنواره پوستر ایرانی ، کالای ایرانی بخر دراستان سمنان

سرپرست حوزه هنری استان سمنان از برگزاری جشنواره پوستر با عنوان «ایرانی،کالای ایرانی بخر» در سطح استان سمنان خبرداد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ،داود یاراحمدی جشنواره استانی پوستر کالای ایرانی بخر در راستای حمایت از تولید داخلی خاطر نشان کرد و افزود : تقویت باورهای مردمی برای استفاده از کالاهای داخلی و رشد اقتصاد کشور از اهداف برگزاری این جشنواره استانی است.

وی در خصوص شرایط شرکت متقاضیان در این جشنواره تصریح کرد: هر هنرمند می‌تواند با ارائه حداکثر 5 اثر در قالب لوح فشرده حداکثر تا 25 بهمن ماه سال جاری در این فراخوان حضور یابد.

سرپرست حوزه هنری استان سمنان از برگزاری نمایشگاه برای برگزیدگان آثار ارسالی این جشنواره خبر داد و اظهار کرد: این آثار با نظر داوران انتخاب و در تاریخ هفتم اسفند ماه، روز حمایت از مصرف کنندگان در گالری خورشید حوزه هنری سمنان در معرض دید علاقمندان قرار خواهد گرفت.

یاراحمدی همچنین گفت: با توجه به فرارسیدن سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ایام ا... دهه فجر، حوزه هنری استان سمنان برنامه‌های مختلفی را برای گرامیداشت این ایام برنامه ریزی نموده که در سطح استان اجرا خواهد شد.

وی افزود: کارگاه تخصصی تاریخ شفاهی با همکاری حوزه هنری استان، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان ، بنیاد شهید امور ایثارگران استان و ستاد کنگره بزرگداشت سه هزار شهید استان سمنان در حوزه هنری استان و شب خاطره انقلاب اسلامی در محل مسجد عابدینیه سمنان در ایام دهه فجر سال جاری برگزار خواهد شد.

داوود یار احمدی در ادامه تصریح کرد: برگزاری نمایشگاه آثار برگزیده جشنواره کاریکاتور «فرصت ها و تهدیدها» از 12 الی 21 بهمن ماه در گالری خورشید حوزه هنری استان، برگزاری کارگاه آشنایی با بانوان شاعر پس از انقلاب در شاهرود، برگزاری ورکشاپ عکاسی خبری در روز 17 بهمن در محل حوزه هنری استان، برگزاری نمایشگاه تجسمی بانوان در شاهرود و برگزاری مسابقه عکاسی از مراسم راهپیمایی 22 بهمن در سطح استان از جمله فعالیت های حوزه هنری استان سمنان در دهه فجر سال جاری است .

سرپرست حوزه هنری استان سمنان برگزاری ایستگاه کاریکاتور در مسیر راهپیمایی 22 بهمن در سمنان،برگزاری کارگاه آموزشی دو روزه تجسمی بانوان هنرمند در شاهرود،  برگزاری نشست تخصصی ادبیات با حضور مسئول دفتر شعر حوزه هنری کشور در حوزه هنری سمنان، برگزاری کارگاه خوشنویسی بیانات امام خمینی(ره) با حضور اساتید و هنرمندان حوزه هنری در شاهرود، برگزاری کارگاه بازیگری تجارب تولید با حضور مدرس کشوری در سمنان و شاهرود و برگزاری کارگاه آشنایی با زنان داستان نویس پس از انقلاب در شاهرود از دیگر برنامه ها و فعالیت های حوزه هنری استان سمنان در گرامیداشت دهه فجر و سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی عنوان کرد.


انتهای پیام/ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.