مسابقات جهانی تکواندو-روسیه؛

پولادگر: با انگیزه قهرمانی آمده‌ایم و قرعه برایمان فرقی ندارد

رئیس فدراسیون تکواندو می‌گوید: با انگیزه عنوان قهرمانی جهان به روسیه آمده‌ایم و قرعه‌کشی برایمان فرقی ندارد.

مسابقات جهانی تکواندو-روسیه؛پولادگر: با انگیزه قهرمانی آمده‌ایم و قرعه برایمان فرقی نداردسیدمحمد پولادگر در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، در مورد قرعه‌کشی رقابت‌های جهانی روسیه عنوان کرد: قرعه‌کشی مسابقات جهانی براساس رنکینگ تکواندوکاران صورت گرفته است که از این نظر ما شرایط بسیار خوبی داریم. قرعه‌کشی هم خوب بود و بازیکنان که در رنکینگ جایگاه خوبی دارند، در چهار گوشه جدول قرار گرفتند. برای ما قرعه‌کشی فرقی ندارد چون تیمی که با انگیزه قهرمانی جهان آمده نباید قرعه برایش مهم باشد.

وی افزود: ایران برای نخستین بار در سال 2011 و در بیستمین دوره مسابقات جهانی قهرمان شد. در آن دوره هم مسابقات نیمه نهایی و فینال هر وزن، در روز دوم برگزار می‌شد و در این دوره هم نحوه برگزاری مسابقات هر وزن در 2 روز است . بنابراین تکواندوکاران باید با شرایط جدید خود را تطبیق دهند. البته این قانون برای همه کشورها یکسان است.

وی با بیان اینکه شرایط مسابقات جهانی با قانون جدید سخت‌تر شده است، تصریح کرد: چون ممکن است یک بازیکن آسیب ببنید یا با شرایط خاص بعد از مسابقات روز اول، مصدومیتش تشدید شود، مسابقات برای او در روز دوم سخت خواهد شد اما در مسابقات سال 2011 نیز ما با همین شرایط قهرمان شدیم.

رئیس فدراسیون تکواندو در خصوص غایبان مسابقات جهانی گفت: همه اوزان را ارزیابی نکرده‌ام اما در برخی اوزان به خصوص سبک وزن ها تعداد نفرات به بالای 79 نفر رسیده است. فکر نمی‌کنم کسی در این دوره غایب باشد چون در سال قبل از المپیک حضور داریم و همه بهترین‌ها برای کسب سهمیه شرکت کرده‌اند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار