مسابقات جهانی تکواندو-روسیه؛

حجی زواره با راهیابی به نیمه نهایی برنزش قطعی شد

تکواندوکار وزن پنجم تیم ملی ایران در رقابت های جهانی روسیه با یک پیروزی دیگر عصر امروز چهارشنبه 24 اردیبهشت ماه گام به دور نیمه نهایی گذاشت و مدال برنزش را قطعی کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ در ادامه رقابت های جهانی تکواندو در روسیه، مسعود حجي زواره، تكواندوكار وزن پنجم تیم ملی ایران در اولين مبارزه خود در اين رقابت ها به مصاف "چنوف زاكاريا" از الجزاير رفت و در پايان راند دوم با نتيجه 13 بر صفر و امتیاز برتر به پیروزی رسید. او در ادامه با "تونی كانت" از كرواسی مبارزه كرد و با نتيجه 16 بر 7 برنده از شياپ‌ چانگ خارج شد.

حجی زواره در دور بعدی "رائول مارتينز گارسيا" از اسپانیا را 7 بر 4 مغلوب کرد. "يوريل آدريانو" مکزیکی قهرمان سال 2013 جهان حریف حجی زواره در مرحله چهارم بود که توانست 14 بر 4 برابر این حریف به پیروزی برسد و با راهیابی به مرحله نیمه نهایی مدال برنز خود را قطعی کند.

حجي‌زواره فردا در نیمه نهای مسابقات جهانی با "البرت گائون" از روسيه، نايب قهرمان دوره قبل مسابقات جهانی مسابقه دارد. در آن سوی جدول نيز نمايندگان ازبكستان و پرتغال در نیمه نهایی مبارزه دارند تا فینالیست ها مشخص شوند.

همچنين مسابقات مرحله نيمه نهايی و نهایی وزن 58- كيلوگرم امشب برگزار می‌شود كه فرزان عاشورزاده در مرحله نیمه نهایی با "روسلان پاسيف" از روسیه مبارزه می کند.

انتهای پیام/

برچسب ها: تکواندو ، ایران ، روسیه ، جهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار