هاشمی نسب:

واگذاری سرخابی‌ها بازی و سرگرمی بیش نیست/ زبان برنده دربی یک سال دراز است

پیشکسوت فوتبال ایران گفت: دیدار پرسپولیس و استقلال به دلیل کری خوانی‌های بسیار مهم است و زبان برنده این بازی یکسال دراز خواهد بود.

واگذاری سرخابی‌ها بازی و سرگرمی بیش نیست/ زبان برنده دربی یک سال دراز استمهدی هاشمی نسب در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در خصوص دربی 80 اظهار داشت: مطمئنا دربی هشتاد نسبت به دربی های سال گذشته از حساسیت بیشتری برخوردار است به دلیل اینکه تیم استقلال و پرسپولیس شرایط خوبی در لیگ برتر نداشتند و با باخته های زیادی روبرو بودند.

وی بیان کرد: برد هر یکی از دو تیم می‌تواند تا حدودی از عصبانیت هواداران‌ کم کند و تیم برنده امسال را با تمام ناکامی‌هایی که داشته به خوبی پشت سر بگذارند و فراموش کند.

 هاشمی نسب تصریح کرد: تنها مساله ای که برای هواداران سرخابی ها مهم و حساس به شمار می‌آمده برد دربی بوده  چرا که هواداران عقید دارند که برد دربی حتی از قهرمانی لیگ و آسیا نیز شیرین ولذت بخش تر است و به طور مثال زبانمان برای یک سال در مقابل تیم حریف دراز خواهد بود.

 وی افزود: امیدوارم با توجه به شرایط  خاص کرد در حال حاضر سرخابی‌ها دارند این دیدار برنده داشته باشد.

 پیشکسوت فوتبال در خصوص واگذاری سرخابی‌بیان کرد: مطمئن باشید که واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس غیر ممکن است و اصلا این اتفاق صورت نمی‌گیرد و به هیچ عنوان این دو باشگاه خصوصی نمی‌شوند و این مساله تنها یک سرگرمی و بازی است که نمونه این مسئله در فوتبال ما زیاد به چشم خورده است.

انتهیا پیام/
برچسب ها: تیم ، بازی ، پیشکسوت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار